مشارکت کانون های مساجد و بسیج در غیزانیه
مشارکت کانون هاي مساجد و بسيج در غيزانيه

مشارکت کانون های مساجد و بسیج در غیزانیه

سلمانيان با اشاره به بازگشايي مدارس و اجراي عمليات مشترک در ضدعفوني معابر از توزيع يک هزار بسته معيشتي ميان نيازمندان و خانواده هاي آسيب پذير خبر داد.
شناسه خبر : 17057 تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان حمید سلمانیان گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس با همکاری حوزه بسیج 4 مشترک و ۲ کانون فرهنگی هنری نور الصادق و مشکات نور، مدارس و معابر 70 روستای بخش غیزانیه ضدعفونی و گندزدایی شده و در صورتی که مدارس به روال عادی بازگردند این گندزدایی مجدد شروع می‌شود

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عین الحسین (ع) اهواز افزود: بیش از یک‌هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا همزمان با آغاز بازگشایی مدارس توزیع شده و بخش دیگری از آن در حال توزیع است.

 

وی با بیان اینکه این کانون همه ساله در روزهای منتهی به اربعین حسینی موکب برپا می‌کرد ادامه داد: امسال با توجه به شرایط موجود تصمیم بر این شد که فعالیت‌ها و هزینه‌های موکب برای نیازمندان صرف شود که خوشبختانه این طرح مورد استقبال خیرین واقع و کمک‌های فراوانی تاکنون جمع آوری شده است.

 

سلمانیان یاد آور شد: در ماه محرم نیز فعالیت‌های مذهبی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و در صورتی که وضعیت کرونا به حالت عادی بازگردد برنامه‌های ویژه فرهنگی برای روستاییان بخش غیزانیه در نظر داریم.