تکریم خانواده شهید «محمد مراقی» با حضور اعضای کانون حضرت حجت ویس
تکريم خانواده شهيد «محمد مراقي» با حضور اعضاي کانون حضرت حجت ويس

تکریم خانواده شهید «محمد مراقی» با حضور اعضای کانون حضرت حجت ویس

حجت الاسلام همت پور ضمن اشاره به استقبال اعضاي کانون هاي مساجد از طرح سه شنبه هاي تکريم گفت : خانواده شهيد مراقي بدون هيچ گونه توقعي از اسلام و انقلاب جان عزيز خود را تقديم نمودند.
شناسه خبر : 17258 تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان اعضاي کانون فرهنگي حضرت حجت ویس برای تجلیل از خانواده شهید (محمد مراقی) در منزل آن شهید حاضر شدند.

 

در این دیدار حجت الاسلام مرتضی همت پور با اشاره به طرح ملی سه شنبه های تکریم و استقبال گسترده کانون های مساجد از این برنامه اظهار کرد: خانواده شهید مراقی بدون هیچ گونه توقعی از اسلام و انقلاب جان عزیز خود را تقدیم نمودند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان با اشاره به فروتنی و تواضع (شهید محمد مراقی) افزود: خانواده های معظم شهدا با بیان ویژگی ها و خاطرات زندگی شهیدان خود در زنده نگه داشتن مکتب شهدا و الگو سازی برای جوانان و نوجوانان بیش از پیش عنایت داشته باشند چرا که نسل جدید تشنه معارف تجسم یافته قرآن و عترت که همان شهدا هستند می باشند.

 

وی اضافه کرد:شهدا همواره زنده هستند و این ماهستیم که نیازمند بهره مندی از فیوضات الهی و الطاف و ادعیه شهدا در زندگی روزمره خود هستیم وبا اتصال معنوی به شهدا می توانیم در دنیا و آخرت عاقبت بخیری و رضایت خداوند متعال را به دست آوریم.

 

گفتنی است در پایان مراسم  اعضای کانون و مسئلین شهرستانی طی مراسمی ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی مزار شهدا با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند