تقدیر از ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در حوزه روستا و عشایر
تقدير از ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد خوزستان در حوزه روستا و عشاير
از سوی دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تقدیر از ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در حوزه روستا و عشایر

از تلاش هاي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان در حوزه روستا و عشاير تقدير شد.
شناسه خبر : 17320 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: حجت الاسلام «حبیب رضا ارزانی»، مشاور وزیر، رییس ستاد فهمای کشور و دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش های کانونهای مساجد خوزستان  در حوزه فرهنگ و هنر روستا قدردانی کرد.

 

دکتر ارزانی با اهداء لوح تقدیر به «حجت الاسلام مرتضی همت پور»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از اقدامات این استان در برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی «مدهامتان» روستا و عشایردر شهرستان دزفول، تاسیس کانون و کتابخانه های روستایی و عشایری در مناطق محروم و کم برخوردار استان، برگزاری مسابقات سراسری نماز دربخش روستایی شمال استان، فعالیت های گسترده کانون های روستایی در دو مرز شلمچه و چزابه در ایام پیاده روی اربعین،اهدای کتاب و تجهیزات کتابخانه ای و... سپاس گزاری کرد.

 

درمتن این لوح که از سوی دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شد، آمده  است:

 

«روستا و روستائیان از دیر باز تا کنون خاستگاه شکل گیری جوامع انسانی، مدنیت و تولید نیازهای  اساسی، نقش بی بدیل در روند زندگی بشر  در تمامی ابعاد  اقتصادی  و اجتماعی  و به ویژه  در حوزه  فرهنگ و هنر  داشته  و دارد. از این رو، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در کلیه  ماموریت  های محوله و سطوح  سازمانی، سعی داشته  اقدامات  اثرگذاری را در جهت  تعالی و قوام  فرهنگ و روستا و عشایر  بردارد و این امر محقق نمی شود جر با  همکاری یکایک  دست اندرکاران  حوزه های  مختلف  وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی.

 

در این  مسیر  بر خود فرض می دانیم از تلاش های بی شایبه  و ارزشمند  جنابعالی  و همکاران  محترم  در ارائه  خدمات  به جامعه روستایی و عشایری در سال های 97 و 98  تقدیر  و تشکر به عمل  آوریم. از خداوند  متعال  برای شما توفیق و سربلندی روز افزون  خواستارم.»