سه‌شنبه‌های تکریم در شهرستان شوشتر؛ تجلیل از خانواده شهید «محمد فرجی»
سه‌شنبه‌هاي تکريم در شهرستان شوشتر؛ تجليل از خانواده شهيد «محمد فرجي»
با حضور مدیر ستاد فهما استان و مسئولین شهرستانی:

سه‌شنبه‌های تکریم در شهرستان شوشتر؛ تجلیل از خانواده شهید «محمد فرجی»

طرح سه شنبه هاي تکريم در شهرستان شوشتر با تجليل از خانواده شهيد مسجدي ((محمد فرجي)) در شهرستان شوشتر و با حضور اهالي فرهنگ و هنر شوشتر برگزار شد.
شناسه خبر : 17325 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان ،آئین ملی سه شنبه های تکریم سه شنبه 15 مهر،  با حضور مدیر ستاد فهما و اهلی فرهنگ و هنر در منزل خانواده شهید ((محمد فرجی)) برگزار و از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل و قدردانی شد.

 

در این دیدار حجت الاسلام مرتضی همت پور با اشاره به جوان و انقلابی بودن شهید محمد فرجی اظهار کرد: این شهید بزرگوار تربیت یافته مسجد بود و در همین راه نیز توانست به آرزوی خود که شهادت فی سبیل الله بود برسد.

 

مدیر ستاد فهما خوزستان افزود: شهرستان شوشتر از قدیم الایام عالم پرور و شهید پرور بوده است و شهدا این شهرستان تربیت یافتگان علمایی هم چون : آیت الله العظمی جزایری ،آیت الله العظمی آل طیب و خصوصا آیت الله العظمی شیخ محمد تقی شوشتری و بیوت معظم این بزرگان بوده اند که پس از شنیدن ندای امام راحل(ره) جهت اعزام به جبهه های حق علیه باطل لبیک گویان پا به عرصه جهاد و شهادت نهادند.

 

وی در ادامه ضمن اشاره به انتظارات خانواده های معظم شهدا از مسئولین عنوان کرد: ما هر چه امروز داریم از برکت خون شهداست و وصیت شهدا اکثرا تبعیت از فرامین ولی فقیه است  و هر که در این مسیر گام بردارد ان شاالله عاقبت بخیر خواهد شد.

 

در پایان مدیر ستاد فهما خوزستان و مسئولین شهرستانی  از خانواده شهید (محمد فرجی) با اهدا لوح تقدیری قدردانی کردند.