تجلیل از خانواده مرحوم شیخ حسین ثابت قدم از فعالان اثرگذار فرهنگی اهواز و کانون فرهنگی هنری ولایت
تجليل از خانواده مرحوم شيخ حسين ثابت قدم از فعالان اثرگذار فرهنگي اهواز و کانون فرهنگي هنري ولايت
مدیر ستاد هماهنگی کانو‌ های مساجد خوزستان:

تجلیل از خانواده مرحوم شیخ حسین ثابت قدم از فعالان اثرگذار فرهنگی اهواز و کانون فرهنگی هنری ولایت

حجت الاسلام همت پور در ديدار با خانواده مرحوم حجت الاسلام حسين ثابت قدم از فعالان فرهنگي و جهادي اهواز گفت : مرحوم مصداق آيه شريفه 114 سوره آل عمران بود.
شناسه خبر : 17373 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان حجت الاسلام مرتضی همت پور با حضور فرماندار شهرستان دزفول و برخی مسیولین شهرستانی از خانواده روحانی جهادی ،انقلابی و از اعضای کانون ولایت اهواز (مرحوم حسین ثابت قدم) دیدار و تقدیر کردند.

 

مدیر ستاد فهما خوزستان با اشاره به فعالیت های جهادی و فرهنگی مرحوم ثابت قدم اظهار کرد: خداوند را شاکریم از اینکه در مکتب اسلام و انقلاب جوانان ولایی و انقلابی هم چون ایشان پرورش یافته اند که عمر و جوانی خود را در راه انقلاب و مسجد قرار دادند.

 

وی عنوان کرد : مرحوم شیخ حسین از فعالان اثرگذار فرهنگی اهواز و کانون فرهنگی هنری ولایت بودند که در راه جهاد فرهنگی در مسجد جوانان و نوجوانان بسیاری را هدایت و در مسیر اسلام و انقلاب قرار دادند.

 

حجت الاسلام همت پور افزود: مرحوم شیخ حسین ثابت قدم مصداق آیه شریفه 114 سوره آل عمران بود که ایمان به خدا و قیامت و امر به معروف و نهی از منکر و سبقت در اعمال خدا پسندانه در وجود او کاملا مشهود بود.

 

وی تصریح کرد: مرحوم زنده یاد شیخ حسین ثابت قدم درمسیر خدا و اهل البیت (ع) قدم برداشت و از ویژگی های او روحیه جهادی ایشان به خصوص در کمک به سیل زدگان خوزستان ،موضوع کرونا و محرومیت زدایی مناطق مختلف استان بود.