اقدامات جهادی کانون فرهنگی هنری عترت اهواز
اقدامات جهادي کانون فرهنگي هنري عترت اهواز
مدیر کانون عترت اهواز در گفت و گوی با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما تشریح کرد:

اقدامات جهادی کانون فرهنگی هنری عترت اهواز

حجت الاسلام سيد هاشمي با اشاره به فعاليت هاي جهادي کانون فرهنگي هنري عترت اهواز از برگزاري اولين جام بزرگ فوتبال محلات اهواز با ميزباني کانون خبر داد
شناسه خبر : 17401 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان (حجت الاسلام سید هاشم هاشمی) گفت: کانون عترت اهواز در یکی از محله‌های محروم اهواز فعالیت خود را انجام می‌دهد و در همین راستا یک گروه جهادی با هدف رفع مشکلات این محله راه‌اندازی شده است.

 

مدیر کانون عترت اهواز اضافه کرد : اجرای طرح امام محله با هدف پیگیری‌ مشکلات مردم مناطق محروم توسط نماینده ولی فقیه در استان در منطقه زرگان  نیز اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این گروه جهادی با همکاری حوزه علمیه امام مهدی (عج) فعالیت می‌کند افزود: یکی از اقدامات این گروه جهادی پیگیری وضعیت روشنایی خیابان‌های مناطق مسکونی فاقد روشنایی بود که با نصب لامپ این مشکل رفع شد.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه این کانون در طرح مواسات و همدلی مومنانه فعالیت‌های بسیار چشمگیری را اجرا کرده است افزود: به مناسبت اربعین حسینی و با همکاری موسسات خیریه فعال در منطقه زرگان یک رزمایش عمومی جهت جمع‌آوری کمک‌های مومنانه برگزار شد که طی آن بیش از 830 بسته معیشتی، 400 کیسه آرد، 300 کیلو گوشت، 160 عدد مرغ و 6 هزار ماسک جمع‌آوری و میان نیازمندان توزیع شد.

 

وی به برگزاری جام ورزشی محلات توسط این کانون خبر داد و ابراز کرد: برای اولین بار در سطح محله‌های اهواز یک مسابقات فوتبال به میزبانی کانون فرهنگی هنری عترت و با شرکت 32 تیم از سراسر اهواز اجرا می‌شود.