یازدهمین جشنواره استانی نماز «اصحاب یمین» برگزار شد
يازدهمين جشنواره استاني نماز «اصحاب يمين» برگزار شد
به همت کانون امام سجاد(ع)؛

یازدهمین جشنواره استانی نماز «اصحاب یمین» برگزار شد

حمدي از برگزاري يازدهمين جشنواره استاني نماز «اصحاب يمين» به همت کانون فرهنگي هنري امام سجاد روستاي خيبر دزفول و همکاري ياوران نماز خوزستان خبر داد.
شناسه خبر : 17750 تاریخ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: نعمت حمدی گفت: جشنواره داستانی نماز با نام (اصحاب یمین) به همت کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) روستای خیبر دزفول و با همکاری یاوران نماز استان خوزستان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) با بیان اینکه این جشنواره از مهرماه آغاز شده و تا اردیبهشت 1400 ادامه دارد افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج و گسترش فرهنگ نماز و اقامه نماز اول وقت و جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد است.

 

وی اضافه کرد: این جشنواره در چند بخش برگزار می‌شود که شامل مسابقه نقاشی کودکان زیر 12 سال با موضوع نماز اول وقت و مسابقه عکس نماز با موضوع نمازخانه‌های بین‌راهی، ادارات و پارک‌ها ویژه بزرگسالان است که مهلت ارسال آثار در این دو بخش تا پایان آذر 99 است.

 

حمدی با اشاره به اینکه مسابقه پیامکی نماز نیز از اول آبان ماه آغاز شده و اسفند ماه ادامه دارد تصریح کرد: در این مسابقه شرکت‌کنندگان روزهای شنبه باید به 10 سوالی که در فضای مجازی منتشر می‌شود پاسخ دهند.

 

 

وی ابراز کرد: در صورت مساعد بودن جامعه از نظر کنترل بیماری کرونا، نشست نماز جهت دانش‌آموزان، والدین، جشن تکلیف در مناطق محروم، اردوی نماز و تصحیح نماز نیز برگزار می‌شود.

 

حمدی با بیان اینکه علاقه‌مندان در سراسر استان خوزستان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند یاد آور شد: شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌توانند با ارسال مشخصات خود به شماره واتس‌آپ 09106379750 جهت حضور در بخش‌های مختلف جشنواره اعلام آمادگی کنند.