قدم به قدم با فعالیت‌های کانون انقلاب مهدی خوزستان؛ از افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی تا اشتغال‌زایی
قدم به قدم با فعاليت‌هاي کانون انقلاب مهدي خوزستان؛ از افتتاح مجموعه فرهنگي ورزشي تا اشتغال‌زايي
همزمان با هفته وحدت؛

قدم به قدم با فعالیت‌های کانون انقلاب مهدی خوزستان؛ از افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی تا اشتغال‌زایی

حجت الاسلام گاشه با اشاره به افتتاح مجموعه فرهنگي ورزشي به همت اعضاي کانون انقلاب مهدي(عج) استان خوزستان گفت: اين کانون همچنين به مناسبت هفته وحدت براي 30 نفر اشتغال زايي کرد.
شناسه خبر : 17942 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۳

 حجت الاسلام «محمد گاشه» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)،  با اشاره به برنامه های کانون انقلاب مهدی(عج) به مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: فعالیت های متعدد فرهنگی هنری و ورزشی متنوعی برای اعضای کانون، مسجد و همچنین اهالی منطقه منبع آب اهواز در نظر داریم .

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انقلاب مهدی (عج) افزود: با توجه به قرار گیری در هفته وحدت و وجود محدودیت های کرونایی برنامه توزیع ۳۵۰بسته معیشتی بین نیازمندان منطقه توسط کانون فرهنگی هنری انجام می شود

 

وی افزود: از دیگربرنامه های هفته وحدت برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی (کتاب۳دقیقه در قیامت) با اهدای جوایز برای سه نفر و ویژه مقاطع سنی شش تا دوازده سال برای عموم مردم است.

 

حجت الاسلام گاشه با اشاره به کمک در بازسازی برخی منازل مسکونی در مناطق محروم اهواز اظهار کرد: با کمک اعضای مسجد و کانون اقدام به راه اندازی مرکز پخت نان نموده و کانون انقلاب مهدی اهواز با این اقدام اشتغال زایی بانی اشتغال ۳۰ نفر از بانوان بی سرپرست وبد سرپرست در سطح منطقه شده  است.

 

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید قاسم سلیمانی با کمک شرکت فولاد خوزستان و سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان در جوار مسجد از دیگر اقدامات هفته وحدت است.