ستاد فهما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در طرح تحکیم و تعالی خانواده مشارکت می‌کنند
ستاد فهما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان در طرح تحکيم و تعالي خانواده مشارکت مي‌کنند
با محوریت شرکت هلدینگ خلیج‌فارس؛

ستاد فهما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در طرح تحکیم و تعالی خانواده مشارکت می‌کنند

جوروند با تقدير از اقدام شرکت هلدينگ خليج‌فار‌س در حمايت از طرح تحکيم و تعالي خانواده گفت: در اين طرح اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي و ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان مي‌توانند نقش موثري را ايفا کنند.
شناسه خبر : 18042 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان محمد جوروند با اشاره به طرح تحکیم و تعالی خانواده در شهرستان بندرماهشهر گفت: نظام خانواده نظام ارزشمند و محبوبی است که در اسلام هیچ بنایی محبوب‌تر از آن پایه‌ریزی نشده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: خانواده نخستین نهاد اجتماعی است که در زندگی جمعی انسان شکل گرفته و مهم‌ترین نقش را در توسعه و رشد مراحل حیات بشر در طول تاریخ از خود بروز داده است.

 

وی با بیان اینکه با تعالی نظام خانواده می‌توان از آفاتی که نهاد مقدس خانواده را تهدید می‌کند جلوگیری کنیم افزود: اقدام هلدینگ خلیج‌فار‌س در حمایت از طرح‌های خرسندساز همچون طرح تحکیم و تعالی خانواده که با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون‌های مساجد انجام می‌شود قابل ستایش است.

 

دبیر شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان تصریح کرد: انتظار می‌رود طرح‌هایی که به سلامت نظام خانواده و جامعه کمک می‌کنند از سوی مدیران و خیران مورد حمایت قرار گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر و بندرامام خمینی (ره) و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، مجریان خوبی برای اجرای طرح‌های خانواده محور هستند.

 

جوروند در پایان یاد آور شد: امیدواریم در آینده بتوانیم با مشارکت کانون‌های مساجد استان گام‌های مؤثری در تحکیم تعالی خانواده برداریم.