برگزاری سومین رزمایش کمک‌های مومنانه با محور بیمه نیازمندان
برگزاري سومين رزمايش کمک‌هاي مومنانه با محور بيمه نيازمندان
به همت کانون فرهنگی هنری نورالهادی؛

برگزاری سومین رزمایش کمک‌های مومنانه با محور بیمه نیازمندان

طالب باغباني از برگزاري سومين رزمايش کمک‌هاي مومنانه با محوريت بيمه نيازمندان خبر داد و گفت: در اين رزمايش ۳۰۰ نفر از نيازمندان توسط کانون نورالهادي اهواز تحت پوشش بيمه سلامت قرار مي‌گيرند.
شناسه خبر : 18342 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان محمد رضا طالب باغبانی گفت:سومین رزمایش کمک‌های مومنانه توسط کانون فرهنگی هنری نورالهادی با محوریت اشتغالزایی و کمک به کادر درمان و کمک به نیازمندان برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالهادی اهواز با بیان اینکه رویکرد این رزمایش تهیه بیمه سلامت برای نیازمندان خواهد بود افزود: بر اساس برآورد به عمل آمده بود 300 نفر از نیازمندان توسط این کانون بیمه سلامت خواهند شد و در صورتی که کمک خیرین بیشتر شود می‌توانیم تعداد نیازمندان بیشتری را تحت پوشش بیمه سلامت قرار دهیم.

 

وی با بیان اینکه پنج نفر به صورت مستقیم در کارگاه تولید ماسک مشغول به کار شده‌اند اضافه کرد: یکی دیگر از مشاغلی که در حال توسعه در این کانون فرهنگی است بسته‌بندی ادویه‌جات و خیاطی بوده که روز به روز بر توسعه آن افزوده می‌شود.

 

طالب باغبانی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این کانون در حوزه اشتغالزایی ایجاد یک شبکه فروش گسترده خانگی است که در ماه‌های آینده توسعه بیشتری خواهد یافت.