تاکید بر تبیین معارف نبوی از بستر فضای مجازی در روزهای کرونایی
تاکيد بر تبيين معارف نبوي از بستر فضاي مجازي در روزهاي کرونايي

تاکید بر تبیین معارف نبوی از بستر فضای مجازی در روزهای کرونایی

صداقت‌منش با اشاره به محدوديت‌هاي پيش آمده ناشي از شيوع ويروس کرونا گفت: کانون هاي مساجد با فراهم کردن بسته‌هاي بصيرتي در قالب بروشور، فيلم، کليپ و فعاليت‌هاي رسانه‌اي به تبيين جايگاه والاي حضرت محمد (ص) بپردازند.
شناسه خبر : 18685 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان محمد جواد صداقت منش با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت : مساجد یکی از مکان‌ها و جایگاه‌هایی هستند که می‌توانند نقش مهمی را در بیان فضائل، سیره و سرگذشت پیامبر اسلام (ص) ایفا کنند..

 

مدیر کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) اندیمشک با اشاره به جایگاه ویژه پیامبر اکرم (ص) بین مسلمانان افزود: کانون های فرهنگی هنری  مساجد و اهالی مسجد باید با توجه به محدودیت‌های پیش آمده در پی شیوع ویروس کرونا، با فراهم کردن بسته‌های بصیرتی در قالب بروشور، فیلم، کلیپ و با فعالیت‌های رسانه‌ای به تبیین جایگاه والای حضرت محمد (ص) بپردازند.

 

وی گسترش اسلام در اروپا به ویژه کشور فرانسه را یکی از دلایل توهین‌های اخیر به پیامبر اکرم (ص) برشمرد و اذعان کرد: مساجد باید با تبیین این مسائل و موضوعات، مردم را آگاه‌تر و هوشیارتر کنند.

 

صداقت‌منش تصریح کرد: دشمنان برای تخریب دین اسلام و خشن جلوه دادن این دین دست به اقدامات مختلفی از جمله ایجاد داعش و حرکت‌های افراطی زدند.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان قصد دارند ضمن ایجاد تفرقه میان مسلمانان و مسیحیان، آنها را وارد مبارزه خونین با یکدیگر کنند که لازم است مردم نسبت به این موضوع مهم آگاه و هوشیار باشند.