برگزاری مسابقه کتابخوانی «آفتاب نبوت» همزمان با هفته وحدت
برگزاري مسابقه کتابخواني «آفتاب نبوت» همزمان با هفته وحدت
مدیر کانون انتظار مربچه شهرستان رامهرمز:

برگزاری مسابقه کتابخوانی «آفتاب نبوت» همزمان با هفته وحدت

محمديان از انتخاب 12 نفر و اهداي جوايز نقدي بعنوان برگزيدگان مسابقه کتابخواني آفتاب نبوت خبر داد
شناسه خبر : 18947 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: به مناسبت میلاد پیامبراکرم(ص)،امام جعفرصادق(ع) و همزمان با هفته وحدت ، مسابقه کتابخوانی ویژه کودکان ونوجوانان در کانون فرهنگی انتظارمربچه شهرستان رامهرمز برگزارشد.

 

حسین محمدیان با اشاره به جزییات برنامه گفت: در این مسابقه که با همت اعضای کانون فرهنگی هنری برگزار شد تعداد ۹۹ نفر در مقطع تحصیلی اول تا ششم دبستان شرکت نمودند.

 

مدیر کانون انتظارمربچه شهرستان رامهرمز افزود: فایل pdfکتاب آفتاب نبوت،حضرت محمد(ص) نوشته سپیده خلیلی بصورت مجازی دراختیارشرکت کنندگان قرارگرفته وسوالات مسابقه از این کتاب طرح شده بود.

 

وی در ادامه عنوان کرد: تعداد ۱۲ نفر از برگزیدگان به قید قرعه در این مسابقه انتخاب و معرفی شدند که اسامی آن ها به شرح ذیل می باشد:

 ۱.نازنین زهراشریفاتی۸ ساله از مربچه۲.زهراشریفاتی ۱۰ ساله از مربچه۳.انیس زرگانی۱۳ ساله از رامهرمز۴. فاطمه محمدیان  (مسعود) ۸ ساله از اهواز۵. زهراشریفی۱۱ ساله از رامهرمز۶.آریا سلطانی ۹ ساله از رامهرمز۷. یکتاحیدری ۱۰ساله از رامهرمزروستای دوکوهک۸.آراد محمدیان (علی)  ساله از رامهرمز۹. محمدطه محمدیان (بهروز) ۱۰ ساله از مربچه۱۰. علیرضاشریفاتی ۱۰ ساله از مربچه۱۱.سجاد عبادی ۱۰ ساله از رامهرمز۱۲.امیر محمد کمایی ۸ ساله از رامهرمز

 

 محمدیان در پایان اضافه کرد: که جوایز نقدی برندگان مسابقه به حساب آنان واریز شد.