کانون‌های مساجد در قبال نشر فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) در جامعه مسئولیت سنگینی دارند
کانون‌هاي مساجد در قبال نشر فرهنگ قرآن و اهل بيت (ع) در جامعه مسئوليت سنگيني دارند
مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) اندیمشک:

کانون‌های مساجد در قبال نشر فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) در جامعه مسئولیت سنگینی دارند

ماسوري مساجد را قوي‌ترين و اساسي‌ترين پايگاه‌ها جهت ترويج فرهنگ غني اسلامي و خنثي کردن توطئه‌هاي دشمنان دانست و گفت: تعالي فرهنگي جامعه به نحوه عملکرد کانون‌هاي مساجد بعنوان متصدي فرهنگي مساجد بستگي دارد
شناسه خبر : 19144 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان محمدرضا ماسوری گفت: یکی از اساسی‌ترین وظایف متولیان امور فرهنگی در سطح کشور، شناساندن و تقویت اصول صحیح فرهنگی و دینی در جامعه به نسل‌های مختلف به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

 

افزود: فرهنگ غنی دینی ما در پرتو تعالیم نورانی قرآن و اهل بیت (ع) و در سایه انقلاب اسلامی ایران به یک دستاورد عظیم جهت پیشرفت هر چه بهتر ایران اسلامی تبدیل شده است.

 

ماسوری تصریح کرد: متولیان امور فرهنگی به ویژه فرهنگ دینی و اسلامی می‌توانند با ارائه یک وجهه مثبت از فرهنگ پربار دینی و اسلامی به مقابله با این غارتگران فرهنگی رفته و نسل‌های مختلف را از ورود به منجلاب خیمه‌شب‌بازی‌های آراسته شده به نام فرهنگ برحذر دارند..

 

وی مساجد را قوی‌ترین و اساسی‌ترین پایگاه‌ها جهت ترویج فرهنگ غنی اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دانست و عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری متصدی امور فرهنگی مساجد هستند که در قبال نشر فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) در جامعه مسئولیت سنگینی دارند و تعالی فرهنگی جامعه نیز به نحوه عملکرد این کانون‌ها بستگی دارد.

 

مدیر کانون نبی اکرم (ص) اندیمشک خاطر نشان کرد: گروه جهادی منتظران ظهور متشکل از اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص)، موسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت زینب کبری (س) و پایگاه مقاومت بسیج طیبه به مناسبت هفته وحدت، میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) اقدام به توزیع مواد غذایی، میوه، لوازم‌التحریر و کیف دانش‌آموزی میان نیازمندان کرد