هنرمندان مسجدی رشادت مردم در شکست حصر سوسنگرد را به تصویر بکشند
هنرمندان مسجدي رشادت مردم در شکست حصر سوسنگرد را به تصوير بکشند

هنرمندان مسجدی رشادت مردم در شکست حصر سوسنگرد را به تصویر بکشند

حجت‌الاسلام همت‌پور با اشاره به جان‌فشاني‌هاي مردم در جريان شکست حصر سوسنگرد گفت: هنرمندان مسجدي بايد اين رشادت‌ها را به تصوير بکشند.
شناسه خبر : 19815 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان حجت الاسلام مرتضی همت پور همزمان با 26 آبان ماه سالروز شکست حصر سوسنگرد از طریق تماس با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان،  این رویداد بزرگ تاریخی را تبریک و از زحمات رییس و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوع رویداد فهما تقدیر و تشکر کرد.

 

مدیر ستاد فهما خوزستان عنوان کرد: شکست حصر سوسنگرد به فرمان امام راحل و با رشادت و دلاوری مردم غیور و شجاع و نظامیان سپاهی و ارتشی جمهوری اسلامی تحقق یافت.

 

وی در ادامه با اشاره به حماسه سازی زنان و مردان سوسنگردی در تاریخ جمهوری اسلامی  افزود: هنرمندان مسجدی و انقلابی با استفاده از ابزار هنر رشادت و غیرت مردم سوسنگرد را در شکست حصر به تصویر بکشند.

 

حجت الاسلام همت پور در ادامه با اشاره به تلاش های مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری الرسول(ص) و امام حسن مجتبی (ع)در بحث رویداد ملی فهما عنوان کرد: در این رویداد ملی شهرستان دشت آزادگان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمره خوبی کسب نموده و امیدواریم امسال هم با همت همه اعضای کانون های مساجد شهرستان از این رویداد پیروز بیرون آیند.