فرصت تاسیس کانون فرهنگی هنری در مساجد استان خوزستان هنوز وجود دارد
فرصت تاسيس کانون فرهنگي هنري در مساجد استان خوزستان هنوز وجود دارد

فرصت تاسیس کانون فرهنگی هنری در مساجد استان خوزستان هنوز وجود دارد

حجت الاسلام همت پور با اشاره به فعاليت‌هاي ستاد فهما در سطح استان خوزستان گفت: مساجدي که هنوز موفق به تاسيس کانون فرهنگي هنري نشدند هنوز فرصت دارند که نسبت به تاسيس اين مراکز اقدام کنند.
شناسه خبر : 19817 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» دیروز 25 آبان ماه در جلسه بررسی مشکلات کانون‌های مساجد هفتکل که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد اظهار کرد: کانون‌های مساجد باید نسبت به ثبت نام و دریافت مجوز الکترونیکی از طریق سامانه بچه‌های مسجد اقدامات لازم را انجام دهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان اضافه کرد: از آنجا که هر مسجد می‌تواند یک کانون فرهنگی هنری داشته باشد، مساجد فاقد کانون‌های مساجد این فرصت را دارند که نسبت به دریافت مجوز کانون اقدام کنند.

 

وی بر نگاه ویژه به سامانه رویداد ملی فهما توسط کانون‌های مساجد تاکید کرد و افزود: مدیران کانون‌های مساجد باید با ثبت فعالیت‌های کانون خود در این سامانه امتیازات خود را به بالای 15 هزار افزایش دهند تا بتوانند از پشتوانه مالی خوبی برخوردار شوند.

 

حجت الاسلام همت پور در ادامه مکالمه تصویری با مدیران کانون های مساجد افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری امروز دشمن از سه طریق فرهنگی،اقتصادی و امنیتی در حال نبرد با ماست لذا طبق فرمایش معظم له وظیفه کانون های مساجد در مقابله با دشمنی دشمنان اسلام و انقلاب بسیار سنگین است.

«احمدرضا زنگنه» نیز تبریک هفته کتاب و کتابخوانی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به مثال دیوارهای بتنی محکمی در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ دشمنان و جنگ نرم شرق و غرب هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل یاد آور شد: یکی از وظایف خطیر کانون‌های مساجد هدایت نسل جوان به سوی شناخت و معارف اسلامی و دینی است.