از فعالیت‌های کانون انقلاب مهدی (عج) اهواز تقدیر شد
از فعاليت‌هاي کانون انقلاب مهدي (عج) اهواز تقدير شد
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان؛

از فعالیت‌های کانون انقلاب مهدی (عج) اهواز تقدیر شد

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان از خدمات ارزنده کانون فرهنگي هنري مسجد انقلاب مهدي (عج) در منطقه منبع آب اهواز تقدير کرد.
شناسه خبر : 19819 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان حجت الاسلام مرتضی همت پور اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری انقلاب مهدی (عج) اهواز با راه‌اندازی چندین پویش و انجام فعالیت‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در منطقه کم‌برخوردار منبع اب اهواز باعث تحول و منشا خیر در این منطقه شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان افزود: به همین منظور محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در دیداری صمیمی با مدیر این کانون از فعالیت‌های مجموعه کانون تقدیر کرد.

 

وی با بیان اینکه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از فعالیت‌های بسیجیان، اعضا و مدیر کانون فرهنگی هنری انقلاب مهدی تصریح کرد: کانون‌های مساجد امروز در صف مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور یاد آور شد: بازسازی 140 منزل مسکونی، تهیه و توزیع ماهیانه 500 بسته معیشتی میان نیازمندان، تقیم جهیزیه به زوج‌هیا بی‌بضاعت و فعالیت‌ها و اقدامات گوناگون و مسابقات فرهنگی، هنری، کتابخوانی و ... از جمله اقدامات این کانون است.