مدیر ستاد فهما استان خوزستان از فعالیت های کتابخانه ای کانون ولایت تقدیر به عمل آورد
مدير ستاد فهما استان خوزستان از فعاليت هاي کتابخانه اي کانون ولايت تقدير به عمل آورد

مدیر ستاد فهما استان خوزستان از فعالیت های کتابخانه ای کانون ولایت تقدیر به عمل آورد

حجت الاسلام همت پور به مناسبت فرارسيدن هفته کتاب ، از فعاليت هاي گسترده کانون ولايت شهر حر شهرستان شوش دانيال در عرصه ترويج فرهنگ مظالعه تقدير به عمل آورد.
شناسه خبر : 19823 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اعضای کانون فرهنگی هنری ولایت شهر حر شهرستان شوش دانیال دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار حجت الاسلام مرتضی همت پور ضمن بازدید و تقدیر از فعالیت های گسترده این کانون در امر احیا کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: دین مبین اسلام و قرآن مجید برای مطالعه و کتابخوانی و کسب علم ارزش فراوان قائل است تا جایی که در کلام الله که بر پیامبر اکرم (ص) نازل شد اولین آیات با امر به خواندن و الفاظ کتاب ،قلم و علم همراه شده است .

 

مدیر ستاد فهما خوزستان در ادامه گفت: اهمیت کتاب و کتابخوانی و عظمت کتاب در اسلام تا حدی است که خداوند متعال به قلم و آنچه که می نویسد قسم یاد می کند.

 

وی با تقدیر از مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت در بحث مطالعه و تالیف کتب دینی گفت: ایشان از مدیران موفق شهرستان هستند که با راه اندازی کتابخانه مسجد و تشویق جوانان و نوجوانان به مطالعه کتب دینی توفیقات فراوانی کسب نموده اند.