برگزاری طرح هر خانه یک نهج‌البلاغه در کانون شهدای گمنام شهر اهوا
برگزاري طرح هر خانه يک نهج‌البلاغه در کانون شهداي گمنام شهر اهوا

برگزاری طرح هر خانه یک نهج‌البلاغه در کانون شهدای گمنام شهر اهوا

حجت‌الاسلام عبدي‌نژاد با بيان اينکه کانون شهداي گمنام اهواز اقدامات بسياري در راستاي توجه به قرآن و نهج‌البلاغه انجام داده است گفت: از جمله اين فعاليت‌ها اجراي طرح «هر خانه يک نهج‌البلاغه» است.
شناسه خبر : 19950 تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان حجت الاسلام ابراهیم عبدی نژاد با اشاره به فعالیت‌های کانون شهدای گمنام اهواز اظهار کرد: این کانون اقدامات بسیاری در راستای توجه به قرآن و نهج‌البلاغه انجام داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اهواز افزود: از جمله این اقدامات برگزاری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه توسط این کانون در میان نوجوانان و جوانان است.

 

وی اضافه کرد: همچنین طرح «هر خانه یک نهج‌البلاغه» به منظور نهادینه کردن فرهنگ نهج‌البلاغه و عمل به دستورات و مطالب ارزنده این کتاب گرانقدر در سطح منطقه آسیاباد اهواز برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام عبدی‌نژاد از پیگیری و اهدای کمک‌های مؤمنانه در قالب طرح مواسات خبر داد و تصریح کرد: در این راستا تاکنون چندین سری کمک‌های معیشتی میان نیازمندان منطقه اهدا شده است؛ علاوه بر آن به زوج‌های بی‌بضاعت جهیزیه اهدا شده است.

 

وی به دیدار با خانواده‌های شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان اشاره کرد و یاد آور شد: مسابقه شبی با شهدا با عنوان «خاک‌های نرم کوشک» یادواره شهید برونی از دیگر برنامه‌های این کانون در توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است.