بازدید از کارگاه تولید ماسک کانون‌های مساجد دزفول
بازديد از کارگاه توليد ماسک کانون‌هاي مساجد دزفول

بازدید از کارگاه تولید ماسک کانون‌های مساجد دزفول

حجت الاسلام همت پور ضمن تقدير و قدرداني از گروه‌هاي جهادي از کارگاه توليد ماسک کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان دزفول بازديد کرد.
شناسه خبر : 19962 تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: حجت الاسلام والمسلمین مرتضی همت پور و مسئولین شهرستانی با حضور در کارگاه تولید ماسک کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دزفول از فعالیت های جهادی آن ها بازدید و تقدیر شد.

 

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین همت پور با تقدیر و تشکر از فعالیت های گسترده و جهادی اعضای کانون های مساجد دزفول گفت: فعالیت های این چنینی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دزفول نمونه بارزی از تلاش ها و فعالیت های مسئولانه است.

 

مدیر ستاد فهما استان خوزستان افزود: رعایت کامل و شایسته دستورالعمل های بهداشتی در این قرارگاه، آن را یکی از برترین کارگاه‌های تولید ماسک در سطح شهرستان مبدل نموده است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: اقدامات و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد که در این قرارگاه فعالیت دارند طوری باید برنامه ریزی شود که محل برگزاری برنامه های مختلف مسجد و بستر مناسبی برای ظهور و جذب استعدادهای جوانان در رشته های مختلف فرهنگی ،هنری و جهادی باشد.

 

وی در پایان  اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید مجوز الکترونیکی خود را ثبت و دریافت نمایند و  در طرح ملی فهما امتیاز بالایی کسب  نمایند تا ستاد  بتواند از این کانون ها حمایت داشته باشد.