توزیع بیش از ۱۱۰ بسته گوشت گوسفند میان نیازمندان
توزيع بيش از ۱۱۰ بسته گوشت گوسفند ميان نيازمندان
مدیر کانون فرهنگی هنری روح الله اندیمشک خبر داد:

توزیع بیش از ۱۱۰ بسته گوشت گوسفند میان نیازمندان

مدير کانون روح‌الله انديمشک از توزيع بيش از ۱۱۰ بسته گوشت گوسفند ميان نيازمندان انديمشکي با همکاري ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد خوزستان خبر داد.
شناسه خبر : 20793 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان ، حجت الاسلام علی بیرم وند از توزیع بیش از ۱۱۰ بسته گوشت گوسفند توسط کانون روح‌الله اندیمشک میان نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در ۲ مرحله با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان صورت گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک با اشاره به اینکه این کانون در ایام کرونا اقدامات زیادی در جهت رفاه حال اهالی محله و همشهریان انجام داده است افزود: این اقدامات شامل ضدعفونی مسجد، محله، معابر عمومی و منازل افراد مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا، تهیه و توزیع ماسک رایگان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به صورت ماهانه میان ۲۰۰ خانوار، پرداخت کمک هزینه به بیماران نیازمند جهت تهیه دارو و تهیه لوازم خانگی برای خانواده‌های مستضعف بوده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه کارهای جهادی و حضور در منازل محروم جهت اقداماتی از جمله ساخت و ساز، لوله‌کشی، ایزوگام و ... به صورت مستمر انجام می‌شود اذعان کرد: برای اینکه سالمندان و معلولان به بازار مراجعه نکنند و مبتلا به ویروس کرونا نشوند، اقلامی که نیاز دارند را برای آنها خریداری می‌کنیم.

 

حجت‌الاسلام بیرم‌وند با بیان اینکه کانون روح‌الله اندیمشک همیشه آمادگی هرگونه خدمات‌رسانی و کمک‌رسانی را به اقشار محروم و نیازمند دارد تصریح کرد: کانون‌های مساجد می‌توانند به معنای واقعی کلمه، کانون گرم کمک‌رسانی و همدلی باشند