فعالیت کانون خادمیاران رضوی در مسجد اشرفی اصفهانی اهواز
فعاليت کانون خادمياران رضوي در مسجد اشرفي اصفهاني اهواز
مدیرکانون فرهنگی شهید محراب اهواز خبر داد:

فعالیت کانون خادمیاران رضوی در مسجد اشرفی اصفهانی اهواز

حجت‌الاسلام شکراني گفت: آستان قدس رضوي به منظور بهره‌وري بيشتر از خادمان آستان قدس رضوي در شهرستان‌ها، کانون‌هاي خادمياري رضوي را در شهرستان‌ها تعريف کرد که مسجد اشرفي اصفهاني يکي از پايگاه‌هاي اين کانون در خوزستان است.
شناسه خبر : 20794 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان حجت الاسلام مصطفی شکرانی گفت: با توجه به اینکه مسجد اشرفی اصفهانی در بازار مرکزی اهواز واقع شده، به منظور کاهش تردد در سطح شهر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی این مسجد به مدت ۲ هفته تعطیل شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محراب اهواز افزود: آستان قدس رضوی به منظور بهره‌وری بیشتر از خادمان آستان قدس رضوی در شهرستان‌ها کانون‌های خادمیاری رضوی را در شهرستان‌ها تعریف کرد که مسجد اشرفی اصفهانی یکی از پایگاه‌های این کانون در استان خوزستان است.

 

وی با بیان اینکه کانون شهید محراب و کانون خادمیاری رضوی تاکنون بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی و حمایتی توزیع کرده است ادامه داد: یکی از اقدامات جالب توجه کانون اجرای طرح نذر سلامت است که در این طرح داروهای بلااستفاده در منازل را جمع‌آوری کرده و در قبال آنها خدمات درمانی رایگان به نیازمندان ارائه می‌شود.

 

حجت‌الاسلام شکرانی با اشاره به اینکه این خدمات درمانی شامل سونوگرافی و ... است اضافه کرد: یکی از دیگر اقداماتی که کانون خادمیاری رضوی انجام داده این است که با واریز مبلغی معادل یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به حساب آستان قدس رضوی این آستان معادل سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بسته‌های ارزاقی توزیع می‌کند.