پیام تسلیت رئیس ستاد کانون‌های مساجد کشور در پی درگذشت امام جمعه شوشتر
پيام تسليت رئيس ستاد کانون‌هاي مساجد کشور در پي درگذشت امام جمعه شوشتر

پیام تسلیت رئیس ستاد کانون‌های مساجد کشور در پی درگذشت امام جمعه شوشتر

حجت‌الاسلام جبيب‌رضا ارزاني در پيامي درگذشت عالم مجاهد حجت‌الاسلام شکرالله سليماني امام جمعه شوشتر را تسليت گفت
شناسه خبر : 21675 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان، «حجت‌الاسلام جبیب‌رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در پیامی درگذشت عالم مجاهد حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی امام جمعه شوشتر را تسلیت گفت. متن کامل پیام به شرح ذیل است:

 

ذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ

 

درگذشت عالم مجاهد، جانباز جلیل‌القدر و واعظ توانمند، حجت‌الاسلام والمسلمین شکرالله سلیمانی از علمای اعلام و امام جمعه دارالمؤمنین شوشتر که عمر شریف خود را صرف خدمت به اسلام، انقلاب و ملت شریف ایران در تمامی عرصه‌های فرهنگی، بالاخص کانون‌های فرهنگی هنری، مساجد و حسینیه‌ها نمودند، موجب تاثر و تاسف اینجانب و همکارانم در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور شد.

 

آن مرحوم طی سالیان متمادی تلاش مخلصانه، خدمات ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم مؤمن و شهید پرور شوشتر داشتند و همواره یار و همراه خادمان حوزه و دانشگاه و بچه‌های مسجد بودند و همه ساله خدمات ارزشمندی برای زوار امام حسین (ع) به خصوص در ایام اربعین حسینی (ع) ارائه می‌دادند.

 

اینجانب رحلت آن عالم مجاهد را به محضر حوزه‌های علمیه و جامعه دانشگاهی استان خوزستان، بالاخص مردم شریف شوشتر و خانواده معزز و محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت نمایم.

 

حبیب رضا ارزانی

مشاور وزیر و رئیس ستاد