اقدامات کانون عاشقان ولایت در حوزه اشتغالزایی
اقدامات کانون عاشقان ولايت در حوزه اشتغالزايي

اقدامات کانون عاشقان ولایت در حوزه اشتغالزایی

ديلمي با اشاره به فعاليت کانون عاشقان ولايت آغاجاري در طرح ملي ايران قوي گفت: در تلاشيم فعاليت‌هاي کانون را در حوزه اشتغالزايي نيز توسعه دهيم که در اين راستا در حال راه‌اندازي کارگاه توليد ماسک در کانون هستيم
شناسه خبر : 21690 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان خوزستان ابراهیم دیلمی در خصوص فعالیت‌های کانون عاشقان ولایت آغاجاری در طرح ملی ایران قوی اظهار کرد: این کانون به عنوان رابط طرح ملی ایران قوی در شهرستان آغاجاری است که 13 کانون را تحت پوشش دارد.

  

مدی کانون عاشقان ولایت شهرستان آغاجری با اشاره به اینکه کانون عاشقان ولایت از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان منطقه را به این مسجد جذب کند افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در حال حاضر بیشتر فعالیت‌های کانون به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

دیلمی ضدعفونی معابر و مسجد و توزیع ماسک و الکل میان اهالی منطقه را از جمله اقدامات این کانون در دوران کرونا عنوان کرد و ادامه داد: همجنین با توجه به فرمایش مقم معظم رهبری جهت برگزاری زرمایش کمک‌های مؤمنانه اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه در صدد هستیم فعالیت‌های کانون را علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در حوزه اشتغالزایی نیز توسعه دهیم ابراز کرد: در حال راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در کانون هستیم تا بتوانیم در حوزه اشتغالزایی نیز فعالیت داشته باشیم.

 

مدیر کانون عاشقان ولایت آغاجاری از دیگر برنامه‌های کانون را برگزاری دوره‌های آموزش قرآن و احکام، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، دعای کمیل و ... و برنامه‌های فرهنگی و مناسبی ویژه خواهران و برادران عنوان کرد و یاد آور شد: قبل از شیوع کرونا نیز ارتباط و همکاری خوبی با دانش‌آموزان و مدارس جهت انجام فعالیت‌های مسجدمحور داشتیم.