فعالیت‌های جهادی کانون روح‌الله اندیمشک در بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
فعاليت‌هاي جهادي کانون روح‌الله انديمشک در بزرگداشت سردار شهيد حاج قاسم سليماني

فعالیت‌های جهادی کانون روح‌الله اندیمشک در بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

حجت الاسلام بيرم وند از انجام اقدامات مختلف جهادي و فرهنگي با عنوان شهيد سليماني توسط اين کانون در راستاي گراميداشت ياد و خاطره سردار دل‌ها خبر داد.
شناسه خبر : 21869 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: حجت‌الاسلام علی بیرم‌وند با اشاره به نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه های مختلف فرهنگی و جهادی گفت: شهید سلیمانی یک دل زلال داشت که اهل شیعه و سنی برای وی فرقی نمی‌کرد و همواره در کمک کردن به مظلومان پیشگام بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک ولایتمداری و عشق به رهبر معظم انقلاب را از نکات بارز در شخصیت شهید سلیمانی برشمرد و افزود: ترور شهید سلیمانی اقدامی بزدلانه از سوی آمریکا بود.

 

وی به ارائه برخی از برنامه‌های کانون روح‌الله اندیمشک پس از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی پرداخت و اذعان کرد: در این راستا نمایشگاه دائمی «به دنبال مهدی در بغداد» برپا شده که تاکنون مورد بازدید برخی از مسئولان کشوری، استانی و محلی، عموم نمازگزاران و شهروندان قرار گرفته است.

 

حجت‌الاسلام بیرم‌وند تصریح کرد: توزیع بسته‌های معیشتی نیز با نام حاج قاسم در راستای زنده نگه‌داشتن یاد شهید سلیمانی میان نیازمندان و ایتام صورت گرفت.

 

وی اضافه کرد: همچنین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامات و فعالیت‌هایی مانند اجرای طرح ویزیت رایگان، برگزاری همایش ویژه بانوان و تبیین شخصیت و جایگاه این شهید والامقام، اجرای طرح پرداخت بدهی نیازمندان به مغازه‌ها و نانوایی‌ها، توزیع وصیت‌نامه و زندگینامه این سردار سرافراز و برپایی نمایشگاهی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج خواهران رضوان صورت گرفت.