اقدامات متنوع فرهنگی کانون امام حسن عسکری(ع) شهرستان ایذه
اقدامات متنوع فرهنگي کانون امام حسن عسکري(ع) شهرستان ايذه

اقدامات متنوع فرهنگی کانون امام حسن عسکری(ع) شهرستان ایذه

حجت‌الاسلام مرادي از برگزاري مراسم مختف فرهنگي در سطح شهرستان از جمله مراسم سالروز شهادت سردار سليماني در کانون فرهنگي هنري امام حسن عسکري (ع) اين شهرستان خبر داد.
شناسه خبر : 21873 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان خوزستان «حجت‌الاسلام هادی مرادی» ، با اشاره به برنامه‌های کانون امام حسن عسکری (ع) شهرستان ایذه اظهار کرد: این کانون در سال 95 افتتاح شده و تاکنون برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، دینی، هنری و ... برگزار کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن عسکری (ع) شهرستان ایذه از برگزاری آئین سوگواری فاطمیه اول به مدت سه شب در این کانون خبر داد و افزود: همچنین پنجمین یادواره شهدای فتنه 88 و شهدای جبهه مقاومت با محوریت حاج قاسم سلیمانی را برگزار کردیم.

 

وی به فعالیت این کانون در رزمایش کمک‌های مؤمنانه اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا 150 بسته بهداشتی و 50 کارت هدیه جهت خرید ملزومات معیشتی به همت خیرین میان نیازمندان این منطقه توزیع شده است.

 

حجت‌الاسلام مرادی با تسلیت ارتحال آیت‌الله صباح یزدی، از برگزاری مراسم گرامیداشت این عالم گرانقدر همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی در مسجد امام حسن عسکری (ع) این شهرستان خبر داد.

 

وی بر ضرورت تقویت مبانی دینی و معرفتی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و یاد آور شد: در این راستا طرح مطالعه و مباحثه کتاب اندیشه‌های اسلامی را ویژه اعضای کانون اجرا کردیم.

 

گفتنی است طی جلسه ای در ستاد  فهما استان از زحمات ایشان در مناطق محروم شهرستان تقدیر و تشکر بعمل آمد.