نگاهی به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) شادگان در طرح ملی ایران قوی
نگاهي به فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) شادگان در طرح ملي ايران قوي

نگاهی به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) شادگان در طرح ملی ایران قوی

چعبي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد را پيشتازان طرح ملي ايران قوي دانست و گفت: اين طرح براي معرفي بيشتر و بهتر مساجد ايجاد شده است.
شناسه خبر : 21879 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۴

 جلال چعبی در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان خوزستان، با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی هنری امام حسین(ع) شادگان در زمینه طرح ملی ایران قوی گفت: تلاوت نور، دوره های هرمادرایرانی یک مربی، مسابقات تفسیر جزء هفت و هشت قرآن کریم، دوره های آشنایی با ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله برنامه هایی بوده است که در سطح کانون به ثمر رساندیم.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این برنامه ها توانستیم کتابخانه مسجد را به ثبت برسانیم و دوره آموزشی را برای کتابدارن برگزار کنیم، همچنین در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی طرح شنبه های کتاب و مسابقات کتابخوانی را برگزار کردیم.

 

چعبی به ثبت اقدامات اجتماعی این کانون اشاره کرد و ادامه داد: در راستای مسئولیت های اجتماعی که داریم در مباحث مختلف از جمله سه شنبه های تکریم، دوره آموزشی سفیران اجتماعی و دوره اموزشی یارگیران زندگی فعالیت چشم گیری را داشتیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهرستان شادگان بیان کرد: خوشبختانه امسال با تلاش و همت کادر و بچه های مسجدی این کانون در طرح ایران قوی توانستیم به عنوان کانون اول شهرستان و هفتم استانی انتخاب شویم، همچنین در سامانه فهما نیز در شهرستان اول و در سطح استان رتبه 6 را کسب کردیم.