ارائه یکصد میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی توسط کانون دکتر شریعتی شوشتر
ارائه يکصد ميليارد ريال تسهيلات اشتغال‌زايي توسط کانون دکتر شريعتي شوشتر

ارائه یکصد میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی توسط کانون دکتر شریعتی شوشتر

محمديان گفت: يکي از مهم‌ترين اقدامات کانون دکتر شريعتي شهرستان شوشتر مساله اشتغال‌زايي است که در اين راستا با همکاري آستان قدس رضوي بالغ بر ۱۰ ميليارد تومان تسهيلات جهت فعاليت در زمينه دامپروري به متقاضيان ارائه مي‌شود.
شناسه خبر : 21882 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۹

«حمزه محمدیان» در گفت وگو با  ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان، اظهار کرد: جهت اجرای طرح بنا شده تعدادی از کانون‌های مساجد منطقه شعیبیه و میان‌آب را تحت پوشش داشته باشیم که در این راستا اقداماتی انجام شده ولی متاسفانه با توجه به اینکه کانون‌ها در مناطق محروم قرار دارند با مشکلات تجهیزاتی و اینترنتی مواجه هستند که امیدواریم بتوانیم آنها را رفع کنیم.

  

محمدیان به فعالیت‌های این کانون اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در زمینه اشتغالزایی است که در این راستا با همکاری آستان قدس رضوی در منطقه شعیبیه و میان‌آب که از مناطق محروم شهرستان شوشتر محسوب می‌شود بالغ بر 10 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون توانستیم به 130 نفر هر کدام 70 میلیون تومان وام کم‌بهره با سود چهار درصد و با تنفس 6 ماهه پرداخت کنیم ادامه داد: این وام جهت فعالیت در امور دامپروری است و آمادگی داریم که هر تعداد پرونده تقاضا باشد رسیدگی کنیم.

 

مدیر کانون دکتر شریعتی شوشتر با بیان اینکه همچنین در راستای کمک‌ به دانش‌‌آموزان مناطق محروم این شهرستان اقداماتی انجام داده‌ایم اضافه کرد: در این زمینه اقدام به تهیه چند تبلت، نوشت‌افزار، البسه و کفش برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و توزیع ماسک در مدارس روستایی کردیم.

 

 وی با اشار به اینکه با توجه به سرد شدن هوا با کمک خیرین تعدادی بخاری تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد تصریح کرد: از دیگر اقدامات این کانون اجرای برنامه‌های فرهنگی همچون مسابقات کتابخوانی و ... به صورت مجازی است.

 

محمدیان به برگزاری کلاس‌های قرآنی، احکام و اخلاق در این کانون اشاره کرد و یاد آور شد: برای اولین بار در این منطقه توانستیم دوره آموزشی حفظ قرآن را برگزار کنیم و تاکنون 10 نفر با شرکت در این دوره‌ها حافظ قرآن شدند.