فعالیت‌های کانون راسخون بهبهان در طرح ایران قوی
فعاليت‌هاي کانون راسخون بهبهان در طرح ايران قوي

فعالیت‌های کانون راسخون بهبهان در طرح ایران قوی

مدير کانون فرهنگي هنري راسخون بهبهان از اقدامات اين کانون در طرح ملي ايران قوي خبر داد و گفت: در زمينه ضدعفوني معابر، توليد ماسک و دستکش و ... فعاليت‌هاي خوبي را ارائه داديم.
شناسه خبر : 21945 تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۱

«میلاد جاوید» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌‍ای (فهما) استان خوزستان، با اشاره به اجرای طرح ایران قوی در کانون‌های مساجد اظهار کرد: کانون راسخون بهبهان به عنوان کانون رابط این طرح انتخاب شده و 24 کانون شهرستان را تحت پوشش دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری راسخون مسجد صاحب‌الزمان (عج) بهبهان افزود: در این راستا با تشکیل گروه‌هایی در فضای مجازی نسبت به توجیه کانون‌های مساجد و ترغیب آنها در جهت انجام و ثبت فعالیت‌های گوناگون اقداماتی صورت گرفت که امیدواریم بتوانیم این روند رو به جلو را ادامه دهیم.

  

وی با بیان اینکه کانون راسخون سال 90 افتتاح شده و در حال حاضر بیش از 120 نفر عضو این کانون هستند تصریح کرد: بیشترین فعالیت فرهنگی و مذهبی ما در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

 

جاوید خاطر نشان کرد: یک گروه تعزیه داریم که فعالیت‌های خوبی را دارد، همچنین در حال تشکیل گروه سرود هستیم تا بتوانیم در دهه فجر با حضور اعضای کانون برنامه‌هایی را اجرا کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری راسخون بهبهان با اشاره به فعالیت‌های جهادی کانون راسخون ابراز کرد: یکی از اقدامات ما در ایام کرونا بود که در زمینه ضدعفونی معابر، تولید ماسک و دستکش و ... فعالیت‌های خوبی را ارائه دادیم.

 

وی یاد آور شد: همچنین در طرح شهید سلیمانی میان بهداشت و درمان، بسیج و بچه‌های مسجد ارتباط خوبی برقرار شده تا بتوانیم اقداماتی را در این راستا در سطح شهر اجرا و بیماری کرونا را کنترل کنیم.