برگزاری جشنواره سردار دل‌ها به همت کانون امیرمومنان شهر اهواز
برگزاري جشنواره سردار دل‌ها به همت کانون اميرمومنان شهر اهواز

برگزاری جشنواره سردار دل‌ها به همت کانون امیرمومنان شهر اهواز

کانون فرهنگي هنري اميرمؤمنان (ع) شهرستان اهواز در سالروز شهادت سردار سليماني اقدام به برگزاري برنامه‌هاي مختلفي جهت گراميداشت ياد و خاطره اين شهيد بزرگوار کرده است.
شناسه خبر : 21949 تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: میلاد آخوند شوشتری با اشاره به فعالیت‌های کانون امیرالمؤمنان (ع) اهواز در طراح ایران قوی اظهار کرد: این کانون به عنوان کانون رابط در طرح ایران قوی، 25 کانون فرهنگی هنری این شهرستان را تحت پوشش دارد و اقداماتی در این زمینه انجام داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمؤمنان مسجد طالب‌زاده اهواز این کانون سال 98 افتتاح شده است افزود: سال گذشته در طرح فهما با کسب بیش از 12 هزار امتیاز در سامانه بچه‌های مسجد به عنوان 10 کانون برتر اهواز و استان معرفی شدیم.

 

وی به اقدامات این کانون در گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی اضافه کرد: توزیع آش نذری، تجلیل از مقام شامخ حاج قاسم سلیمانی با حضور جوانان مسجد، تولید کلیپ مصاحبه با نوجوانان دهه هشتادی در خصوص سردار، ایجاد یادمان شهید سلیمانی و قربانی و ... از جمله این برنامه‌ها است.

 

آخوند شوشتری از برگزاری جشنواره سردار دل‌ها توسط کانون امیرمؤمنان (ع) اهواز اشاره کرد و یاد آور شد: در این جشنواره که در بخش‌های کلیپ، تئاتر، دلنوشته و خاطره‌گویی برگزار شد، 80 اثر به دبیرخانه ارسال و در پایان پنج اثر به عنوان برگزیده معرفی شدند.