تشکیل 21 کارگروه تخصصی مساجد در سطح استان خوزستان به مناسبت دهه فجر
تشکيل 21 کارگروه تخصصي مساجد در سطح استان خوزستان به مناسبت دهه فجر

تشکیل 21 کارگروه تخصصی مساجد در سطح استان خوزستان به مناسبت دهه فجر

حجت‌الاسلام قرباني با اشاره به برنامه‌ها و فعاليت‌هاي استان خوزستان در ايام الله دهه فجر اظهار کرد: 21 کارگروه تخصصي به مناسبت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در سطح اين استان تشکيل مي‌شود.
شناسه خبر : 22297 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان حجت‌الاسلام علی قربانی، امروز (یکشنبه 21 دی) در جلسه کارگروه تخصصی مساجد ستاد دهه فجر خوزستان اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر 21 کارگروه در استان‌ها و 14 کارگروه در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود که هر کدام بنا بر رسالتی که بر عهده دارد متولی بخشی از برنامه‌های دهه فجر است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان کارگروه مساجد را یکی از کارگروه‌های مهم و ویژه ستاد دهه فجر عنوان کرد که مسئولیت آن با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری ستاد کانون‌های مساجد استان است و افزود: هدف از برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های دهه فجر تجلیل از یک پدیده بزرگ به نام انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را یکی از سرمایه‌های مملکت را انقلاب اسلامی دانستند اضافه کرد: دشمن سعی می‌کند انقلاب را ناکارآمد جلوه دهد که این مساله باید وجهه همت ما در این کارگروه‌ها باشد و با ارائه خدمات انقلاب این دسیسه دشمنان را خنثی کنیم.

 

حجت‌الاسلام قربانی با اشاره به اینکه ما باید از گفتمان انقلاب اسلامی دفاع کنیم به عنوان گفتمانی که نه تنها مشکل‌ساز نیست بلکه هر کجا به آن ملتزم شدیم پیشرفت کردیم ادامه داد: امروز یکی از مواردی که دشمن برای ضربه زدن به انقلاب دنبال می‌کند این است که مردم را نسبت به انقلاب و توانمندی‌های آن به ویژه از طریق سایبری ناامید کند که ما باید شرایط را طوری ایجاد کنیم که افکار عمومی نسبت به این اقدامات دشمن توجیه شوند.