مسابقه کتابخوانی «یاس کبود» با مشارکت اعضای کانون های مساجد بندر ماهشهر برگزار می‌شود
مسابقه کتابخواني «ياس کبود» با مشارکت اعضاي کانون هاي مساجد بندر ماهشهر برگزار مي‌شود
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر:

مسابقه کتابخوانی «یاس کبود» با مشارکت اعضای کانون های مساجد بندر ماهشهر برگزار می‌شود

محفوظيان، از برگزاري مسابقه کتابخواني با مشارکت اعضاي کانون‌هاي مساجد بندر ماهشهر با محور ايام شهادت حضرت فاطمه(س) و آشنايي با سيره آن حضرت خبر داد.
شناسه خبر : 22350 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: سید احمد محفوظیان، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: با هدف آشنایی نسل جوان با سیره آن حضرت مسابقه کتابخوانی یاس کبود برگزار می شود.

 

نباید فاطمیه تضعیف شود و همانند عاشورا باید گرم و پرشور ، همراه با شعورحسینی و بصیرت علوی و فاطمی برگزار گردد.

 

 ‌ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر گفت: این مسابقه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های مساجد بندر ماهشهر، با محور کتاب «حضرت فاطمه زهرا(س) را بهتر بشناسیم» برگزار می شود. این کتاب نوشته «علی اصغر رضوانی» است.

 

وی ادامه داد: علاقمندان میتوانند برای شرکت در این مسابقه به نشانی  https://eitaa.com/fatemieh_1442 مراجعه کنند، ضمن اینکه مهلت شرکت درمسابقه ۱۰بهمن ماه بودهو اسامی برندگان در ۱۵بهمن همزمان با ولادت این بانوی گرامی اعلام می شود.

 

محفوظیان تصریح کرد: به ۶۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا می شود.

 

گفتنی است  این مسابقه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر ، ستاد کانون های مساجد استان ،روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهربندرماهشهر و ستاد فاطمیه جنوب غرب استان خوزستان برگزار خواهد شد.