اقدامات جهادی ،فرهنگی کانون عترت باغملک
اقدامات جهادي ،فرهنگي کانون عترت باغملک

اقدامات جهادی ،فرهنگی کانون عترت باغملک

تامرادي عسکري يکي از مهم‌ترين فعاليت‌هاي کانون عترت باغملک را در بحث اعطاي تسهيلات اشتغالزايي دانست و گفت: تاکنون به ۲۰ نفر وام اشتغالزايي بنياد برکت پرداخت شده و حدود ۳۰ نفر ديگر جهت دريافت وام ثبت‌نام شدند.
شناسه خبر : 22816 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان خوزستان محمد تامرادی عسکری گفت: این کانون یکی از کانون‌های رابط طرح ملی ایران قوی است و در حال حاضر 22 کانون را تحت پوشش داریم و به دنبال دریافت مجوزهای الکترونیکی و ثبت فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مسجد هستیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عترت مسجد امام خمینی (ره) روستای بر آفتاب منگنان باغملک با بیان اینکه این کانون سال 91 افتتاح شده است افزود: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های ما در بحث کارآفرینی است که در این راستا با کمک بنیاد برکت و همکاری دهیاری، شورای اسلامی و هیئت امنای مسجد توانستیم کارگروهی جهت دریافت وام اشتغالزایی تشکیل دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون 20 نفر وام بنیاد را که با بهره چهار درصد دریافت کردند و حدود 30 نفر دیگر جهت دریافت وام ثبت‌نام شدند تصریح کرد: این وام 40 میلیون تومان است و جهت اشتغالزایی همچون پرورش گاو شیرده، تولید طیور، پرورش گوساله، جوشکاری، لوازم یدکی و خاروبار فروشی پرداخت می‌شود.

 

تامرادی عسکری با بیان اینکه علاوه بر آن اعضای کانون در قالب گروه‌ جهادی اقدام به تعمیر و بازسازی منازل نیازمندان می‌کنند ادامه داد: همچنین برای کتابخانه مسجد اقدام به تامین میز و صندلی و قفسه کتاب کردیم.

 

وی با اشاره به اقدامات کانون در دوران کرونا عنوان کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به گندزدایی معابر روستایی، توزیع مساک و تامین آهک جهت تدفین متوفیان ناشی از کرونا اشاره کرد که با کمک دهیاری و پایگاه مقاومت روستا انجام شده است.