فعالیت های اجتماعی، فرهنگی کانون ریحانه النبی شوشتر
فعاليت هاي اجتماعي، فرهنگي کانون ريحانه النبي شوشتر

فعالیت های اجتماعی، فرهنگی کانون ریحانه النبی شوشتر

منجزي از برگزاري دوره‌هاي آموزشي پيشگيري از اعتياد و کلاس‌هاي مهارت زندگي ويژه خانواده‌ها در کانون ريحانه‌النبي شوشتر اشاره کرد و گفت: همچنين در بحث ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني اقدامات خوبي در اين کانون انجام شده است.
شناسه خبر : 22817 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان خوزستان لیلا منجزی با اشاره به فعالیت‌های کانون ریحانه‌النبی شهرستان شوشتر در طرح ملی ایران قوی اظهار کرد: این کانون به عنوان رابط طرح ایران قوی معرفی شده و 22 کانون را تحت پوشش دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ریحانه‌النبی مسجد جامع شهرستان شوشتر با بیان اینکه در حال هماهنگ کردن کانون‌ها جهت ثبت فعالیت‌هایشان در سامانه بچه‌های مسجد هستیم افزود: یک سری مشکلات در ثبت فعالیت‌ها داریم که امیدواریم به زودی مرتفع شود.

 

وی با اشاره به اینکه کانون ریحانه‌النبی سال 89 افتتاح شده و در حال حاضر 500 نفر از جوانان و نوجوانان عضو این کانون هستند اضافه کرد: از جمله فعالیت‌هایی که در این کانون انجام می‌شود می‌توان به دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد و کلاس‌های آموزشی مهارت زندگی ویژه خانواده‌ها اشاره کرد.

 

منجزی توزیع بسته‌های معیشتی با همکاری دفتر امام جمعه و بسیج، برگزاری مسابقات فرهنگی همچون کتابخوانی و نقاشی به صورت مجازی، اجرای طرح شنبه‌های کتاب و معرفی کتاب‌های مناسب در مدارس در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و برگزاری برنامه‌های مناسبتی همچون بزرگداشت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه و ... را از دیگر برنامه‌های این کانون عنوان کرد.