برپایی غرفه قرآنی در روز شهادت حضرت زهرا (س)
برپايي غرفه قرآني در روز شهادت حضرت زهرا (س)

برپایی غرفه قرآنی در روز شهادت حضرت زهرا (س)

مدير کانون فرهنگي هنري مسجد الزهرا (س) از برپايي غرفه قرآني در روز شهادت دخت نبي اکرم (ص) و در اجتماع فاطميون شهرستان انديمشک خبر داد
شناسه خبر : 22852 تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: محمد جواد صداقت منش اظهار کرد: در مراسم باشکوه اجتماع فاطمیون شهرستان اندیمشک که توسط قرارگاه مردمی تشکل‌های فرهنگی انقلابی برگزار شد، کانون الزهرا  اندیمشک با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقدام به برپایی غرفه قرآنی کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا (س) اندیمشک با بیان اینکه در غرفه قرآنی کتاب‌هایی مختص به مباحث و معارف قرآنی و متناسب با نوجوانان و نونهالان قرار داشت افزود: همچنین به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی، کتاب‌های مربوط به این شهید والامقام در این غرفه بودند.

 

وی با  اشاره به اینکه کتاب‌های غرفه قرآنی از عناوین و رده‌های سنی مختلفی تشکیل شده بودند اذعان کرد: خوشبختانه این غرفه با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد.

 

صداقت‌منش ایجاد غرفه‌ها را از مهم‌ترین اقدامات برای ترویج کتابخوانی برشمرد و تصریح کرد: ما باید بتوانیم با کمک مسئولان این غرفه‌ها را در سطح شهر برپا کنیم و کتاب‌های ارزشی را در معرض عموم مردم قرار دهیم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ترویج قرآن و معارف آن، کتابخوانی و سیره شهدا می‌تواند کار فرهنگی را برای ما بسیار آسان کند.