برگزاری مسابقه خاطره نویسی پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر
برگزاري مسابقه خاطره نويسي پيروزي انقلاب اسلامي در ايام دهه فجر
مدیر کانون حضرت زین العابدین شهرستان ایذه :

برگزاری مسابقه خاطره نویسی پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر

عباسي از برگزاري مسابقه فرهنگي با عنوان "خاطره نويسي پيروزي انقلاب و ايام شکوهمند دهه مبارک فجر" ويژه اعضاي کانون و مسجد خبر داد .
شناسه خبر : 23695 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۰

«ابراهیم عباسی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما)، با اشاره به برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر گفت: در راستاي زنده نگه داشتن خاطرات این دهه و انتقال مفاهيم آن به نسل جديد انقلاب و همچنين آشنا کردن کودکان و نوجوانان با رويدادهاي انقلاب مسابقه ای برگزار می شود.

 

مدیر کانون زین العابدین شهرستان ایذه افزود: این برنامه  به اهتمام کانون و به مناسبت گراميداشت سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي، تحت عنوان مسابقه فرهنگي "خاطره نويسي پيروزي انقلاب و ايام شکوهمند دهه مبارک فجر" ويژه اعضاي کانون و مسجد برگزار مي‌شود.

 

وی با اشاره به جزییات مسابقه عنوان کرد: در این برنامه متسابقین و شرکت کنندگان باید پای خاطرات بزرگان و معتمدین خود نشسته و خاطراتی از دوران تظاهرات ،ورود حضرت امام ،درگیری مردم با مزدوران نظام شاهنشاهی و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گوش داده و مکتوب نمایند.

 

عباسی اضافه کرد : مهلت ارسال آثار تا 18 بهمن و از طریق ارسال از برنامه های مختلف مجازی به شماره 09309906169 و یا به صورت حضوری و تحویل به دفتر کانون در مسجد است.

 

وی یادآور شد: در پایان این مسابقه به سه خاطره برتر در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هدایایی تقدیم می شود.