برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در کانون فرهنگی هنری روح‌الله(ره) اندیمشک
برگزاري رزمايش کمک هاي مومنانه در کانون فرهنگي هنري روح‌الله(ره) انديمشک

برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در کانون فرهنگی هنری روح‌الله(ره) اندیمشک

حجت‌الاسلام همت‌پور با بيان اينکه حضور روحانيت ممتاز و برجسته از عوامل موثر در موفقيت مجموعه‌هاي فرهنگي و به خصوص کانون هاي مساجد است گفت : کانون روح‌الله انديمشک با اقدامات و عملکردي که به ويژه در رويدادهاي ملي «فهما ۱» و «ايران قوي» داشته، خوش درخشيده و کارهاي بزرگي را انجام داده است
شناسه خبر : 28474 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان در رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه در کانون فرهنگی هنری روح‌الله(ره) اندیمشک حجت الاسلام مرتضی همت پور گفت: کانون روح‌الله اندیمشک با اقدامات و عملکردی که به ویژه در رویدادهای ملی «فهما ۱» و «ایران قوی» داشته، خوش درخشیده و کارهای بزرگی را انجام داده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: حضور روحانیت ممتاز و برجسته از عوامل موثر در موفقیت مجموعه‌های فرهنگی و به خصوص کانون های مساجد است.

 

وی با اشاره به اینکه دستگیری از مردم یکی از وظایف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شرایط کرونایی بوده است تصریح کرد: مساجد یکی از مجموعه‌هایی محسوب می‌شوند که مردم جهت بیان مطالبات به آنها مراجعه می‌کنند.

  

حجت‌الاسلام همت‌پور با اشاره به اینکه مساجد نقش محرومیت‌زدایی در مناطق را دارند خاطر نشان کرد: امید است شاهد روزی باشیم که محرومی در جامعه اسلامی نبینیم و قله‌های پیشرفت و تعالی اسلامی که در بیانیه گام دوم انقلاب آمده را بیش از پیش در جامعه مشاهده کنیم.

 

وی اضافه کرد: در این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه، توزیع ۳۰۰ بسته گوشت گرم ۱.۵ کیلوگرمی به مبلغ ۶۳ میلیون تومان میان خانواده‌های نیازمند و اقشار کم درآمد صورت گرفت.