ویژگی دهه کرامت سال 1400 پیوند کرامت و بصیرت رضوی بود
ويژگي دهه کرامت سال 1400 پيوند کرامت و بصيرت رضوي بود
مدیر ستاد فهما خوزستان:

ویژگی دهه کرامت سال 1400 پیوند کرامت و بصیرت رضوی بود

حجت الاسلام همت پور با تشريح گزارش برنامه ها و فعاليت هاي دهه کرامت استان گفت: در دهه کرامت 1400 صدها برنامه جشن و سرور و عيادت از بيماران در قالب جشن هاي زير سايه خورشيد برگزار شد
شناسه خبر : 28527 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان حجت الاسلام مرتضی همت پور اظهار کرد: در دهه کرامت 1400 صدها برنامه جشن و سرور و عیادت از بیماران در قالب جشن های زیر سایه خورشید برگزار شد.

 

مدیرستاد کانون های مساجد استان خوزستان با بیان اینکه جشن های ویژه دختران در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) به همراه سخنرانی و مولودی خوانی برگزار شد افزود: مسابقات متوعی مانند کیک پزی ،عکاسی ،نقاشی و ... در مساجد و اماکن معنوی استان اجرا شد.

 

وی در ادامه با اشاره به برنامه های متنوع شهرستانی در دهه کرامت تصریح کرد: همایش تجلیل از کانون های برتر با حضور نماینده ولی فقیه در استان ،کاروان بزرگ خودرویی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) ،عیادت از بیماران در بیمارستان ها برگزاری محافل انس با قرآن کریم و جشن های متعدد دهه کرامت ، برگزاری جشن های رای اولی ها و جشن کبوترانه بخشی از برنامه های استان بود.

 

حجت الاسلام همت پور اضافه کرد: ویژگی دهه کرامت 1400 پیوند کرامت و بصیرت رضوی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بود که همایش و جشن رای اولی ها در قالب جشن روشنگری سیاسی برگزار شد.

کلمات کلیدی: دهه کرامت