طرح ملی «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» گامی در راستای پیوند خانواده با قرآن
طرح ملي «هر مادر ايراني يک مربي قرآني» گامي در راستاي پيوند خانواده با قرآن
مدیر ستاد فهما استان خوزستان:

طرح ملی «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» گامی در راستای پیوند خانواده با قرآن

حجت الاسلام همت پور در جمع مادران و مربيان طرح ملي آموزشي هر مادر ايراني، يک مربي قرآني در اهواز اظهار کرد: اين طرح فاخر از مجموعه اقدامات فرهنگي هنري قرآني اثر گذار ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور است که منجر به پيوند خانواده با قرآن مي شود.
شناسه خبر : 28945 تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: حجت الاسلام مرتضی همت پور در جمع مادران و مربیان طرح ملی آموزشی هر مادر ایرانی ،یک مربی قرآنی در اهواز گفت: افتخار می کنیم در محضر قرآن و و خدمت گزار قرآن هستیم و این رویداد فاخر از مجموعه اقدامات فرهنگی هنری قرآنی اثر گذار ستاد هماهنگی های کانون های مساجد کشور است.

 

مدیر ستاد فهما استان خوزستان افزود: قطعا آموزش خانواده بالاخص مادران به عنوان هسته اصلی و بنیادی نهاد اجتماعی

می توانند در تربیت و پرورش آینده سازان این مرز و بوم شخصیت های متخصص و متدین و قرآنی تقدیم جامعه نماید.

 

وی با اشاره به آیات و روایات سفارش به احترام و احسان و تکریم والدین خصوصا مادران گفت:نقش بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی غیر قابل انکار است و هر کجا خانواده موفق است نقش مادران در این موفقیت فراوان است.

 

حجت الاسلام همت پور در ادامه اضافه کرد: در این رویداد آموزشی قریب 100 نفر آموزش داده شد که در پایان گواهینامه پایان دوره صادر شد.

 

وی در پایان گفت: استان خوزستان قابلیت برگزاری دوره های متعدد قرآنی در سطح شهرستان ها را دارد و قطعا خوزستان یکی از استان های قرآنی کشور محسوب می شود.