طرح ملی هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی یک طرح بنیادی و خانواده محور است
طرح ملي هر مادر ايراني، يک مربي قرآني يک طرح بنيادي و خانواده محور است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

طرح ملی هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی یک طرح بنیادی و خانواده محور است

جوروند با اشاره به استقبال گسترده و پرشور مربيان و مادران از طرح ملي هر مادر ايراني، يک مربي قرآني در استان گفت: انتظار داريم در شمال و جنوب استان نيز اين طرح اثرگذار اجرايي شود.
شناسه خبر : 28949 تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان مجمد جوروند در خصوص برگزاری این رویداد قرآنی در خوزستان گفت: یکی از افتخارات معنوی استان در عرصه قرآن و عترت است که رویکرد خانواده محور و آموزش مادران در این طرح به عنوان رکن اساسی در تربیت و پرورش فرزندان قابل تقدیر و ستایش است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به برگزاری این طرح فاخر قرآنی در موقوفه امام رضا (ع) اهواز گفت: طرح های قرآنی مختلف همیشه در خوزستان با استقبال گسترده و پرشور روبرو است از جمله همین طرح ملی که با حضور و استقبال مربیان و مادران قرآنی برگزار و اجرایی شد، لذا انتظار داریم در شمال و جنوب استان نیز این طرح اثرگذار اجرایی شود.

 

وی ضمن تشریح وضعیت قرآنی و موسسات در سطح استان خوزستان عنوان کرد: بیش از 80 موسسه قرآنی در حال فعالیت هستند که در راستای تحکیم بنیان خانواده با محوریت قرآن همواره در کنار مساجد نقش آفرینی کرده اند.

 

جوروند در پایان از کلیه دست اندرکاران استانی و ملی و همچنین از متولیان موقوفه امام رضا (ع) اهواز که در برگزاری این طرح آموزشی همکاری و یاری نمودند  تشکر و قدردانی نمود.