مسابقه کتابخوانی «اکمال دین» به مناسبت عید غدیر برگزار می‌شود
مسابقه کتابخواني «اکمال دين» به مناسبت عيد غدير برگزار مي‌شود

مسابقه کتابخوانی «اکمال دین» به مناسبت عید غدیر برگزار می‌شود

حجت الاسلام همت پور از برگزاري مسابقه کتابخواني «اکمال دين» به مناسبت عيد غدير و به همت کانون فرهنگي هنري باقرالعلوم شهرستان مسجد سليمان خبر داد.
شناسه خبر : 29143 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان در این برنامه حجت الاسلام مرتضی همت پور اظهار کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی (اکمال دین) به مناسبت عید غدیر توسط کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم شهرستان مسجد سلیمان و با همکاری و مساعدت معاونت فرهنگی اداراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستانو در گستره ی استانی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد فهما خوزستان با تبریک عید بزرگ غدیر خم گفت: یکی از برنامه های مهم و مورد تاکید ستاد کانون های مساجد کشور ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به کتابخوانی است و جامعه ای رشد و تعالی پیدا می کند که کتاب و کتابخوانی جزیی از زندگی روزمره آنان شده باشد.

 

حجت الاسلام همت پور با اعلام جزییات و هماهنگی های لازم جهت برگزاری این مسابقه بزرگ افزود: این برنامه تا تاریخ 5 مرداد ادامه خواهد داشت و شرکت برای عموم مردم آزاد است .

 

وی اضافه کرد : برای شرکت و دریافت سوالات مسابقه و پاسخنامه با ارسال کلمه (غدیر) در پیام رسان ایتا و یا واتس آپ به شماره 09169410496  در مسابقه شرکت کرده و به ده نفر از کسانی که بیشترین امتیاز را کسب نمایند کارت هدیه دو میلیون ریالی تقدیم خواهد شد.