غدیر هویت تشیع است
غدير هويت تشيع است
مدیر ستاد فهما استان خوزستان:

غدیر هویت تشیع است

حجت الاسلام همت پور با اشاره به اهميت غدير در بين مسلمانان و تشيع گفت: آيات اکمال دين ،اتمام نعمت و رضايت الهي در ابلاغ رسالت پيامبر پس از غدير اتفاق افتاد و غدير روزي بود که کافران و منافقان در دشمن خود با اسلام مايوس شدند.
شناسه خبر : 29158 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۵

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان حجت الاسلام مرتضی همت پور اظهار کرد: آیات اکمال دین ،اتمام نعمت و رضایت الهی در ابلاغ رسالت پیامبر پس از غدیر اتفاق افتاد و غدیر روزی بود که کافران و منافقان در دشمن خود با اسلام مایوس شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خوزستان با بیان اینکه غدیر هویت تشیع است تصریح کرد: چهار موضوع مهم بعثت ،غدیر ،عاشورا و مهدویت از مباحث کلیدی و هویت بخشی اسلام و شیعه است.

 

حجت الاسلام همت پور با اشاره به برنامه های متنوع فرهنگی در ایام دهه ولایت در سطح استان گفت: با توجه به وجود محدودیت های تجمع مردمی برنامه های امسال متفاوت از سال های گذشته انجام می شود که از جمله می توان به مسابقه بزرگ کتابخوانی (اکمال دین) اشاره کرد.

 

وی با تشریح برنامه های غدیر در سطح استان و شهرستان ها عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ، آذین بندی مساجد و محلات ، حرکت و کاروان خودرویی و موتوری جشن در سطح محلات، برگزاری نمایشگاه خوشنویسی علوی بصورت مجازی، تجلیل از سادات جلیل القدر، برگزاری مسابقه خطبه غدیر و اجرای سرود و مداحی در فضاهای باز در ایام عید غدیر بخشی از برنامه های دهه ولایت است.

 

حجت الاسلام همت پور اضافه کرد: در این ایام برنامه های جهادی مختلفی نیز در جریان است که از جمله ذبح و قربانی گوشت گرم و توزیع 3000 بسته میان نیازمندان، توزیع 400 بسته معیشتی به خانواده های نیازمند و پخت و توزیع 14000 وعده غذایی و توزیع بین نیازمندان و ایتام بنام اطعام علوی میتوان نام برد.