مدیر ستاد فهما خوزستان با معاون خبری سیمای این استان دیدار کرد
مدير ستاد فهما خوزستان با معاون خبري سيماي اين استان ديدار کرد

مدیر ستاد فهما خوزستان با معاون خبری سیمای این استان دیدار کرد

حجت الاسلام همت پور، مدير ستاد فهما استان خوزستان با معاونت خبر اين استان در رسانه ملي ديدار و گفت‌وگو کرد.
شناسه خبر : 29328 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: حجت الاسلام مرتضی همت پور در دیدار با محمدیان معاون خبر سیمای خوزستان اظهار کرد: تهیه و تولید خبر یکی از حساس ترین وظایف معاونت خبر صدا و سیماست که بحمدالله در استان با انعکاس مشکلات مردم در تنش آبی بوجود آمده و پوشش اخبار انتخابات، همچنین بازتاب اخبار مساجد بویژه در ایام کرونا و سیل بصورت رزمایش همدلی ،مواسات و کمک های مومنانه قابل تقدیر و ستایش است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد مساجد استان خوزستان تصریح کرد: در هفته های گذشته شاهد پخش اخبار تولیدی مرکز خوزستان در رسانه ملی بالخص در خصوص موضوع آب روستایی استان بودیم که تاثیر بسزایی در حضور مسئولین از سر تاسر کشور به مناطق یاد شده بودیم که این اهمیت تولید خبر را می رساند.

 

معاون خبر مرکز خوزستان در ادامه با اشاره به پخش خبرهایی از فعالیت های جهادی و مواسات و همدلی و محرومیت زدایی بچه های مساجد در قالب گروههای جهادی ، این گونه اقدامات را وظیفه ذاتی خود (معاونت) دانست و اینگونه اقدامات و انعکاس خبری آنها را مصداق باقیات و صالحات برای خود و همکارانم می دانیم.

 

محسن محمدیان در پایان با اشاره به فعالیت های چشم گیر بچه های مساجد در ایام کرونا در قالب برنامه های جهادی گفت: بنده و همکارانم در سازمان به نوبه خود از اینگونه اقدامات اهالی مساجد تقدیر و تشکر می کنیم.