۴۵۰ بسته معیشتی توسط کانونهای مساجد دزفول بین نیازمندان توزیع شد
۴۵۰ بسته معيشتي توسط کانونهاي مساجد دزفول بين نيازمندان توزيع شد
به مناسبت عید سعید غدیر :

۴۵۰ بسته معیشتی توسط کانونهای مساجد دزفول بین نیازمندان توزیع شد

طي آييني با حضور امام جمعه ، فرماندار ،مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خوزستان و رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي دزفول ۴۵۰ بسته معيشتي توسط کانون هاي مساجد دزفول تهيه و بين نيازمندان توزيع شد.
شناسه خبر : 29330 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان حجت الاسلام والمسلمین مرتضی همت‌پور در حاشیه این مراسم که در قدمگاه امام رضا (ع) دزفول برگزار شد اظهار کرد : این بسته‌های معیشتی با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد دزفول ، هیات محبان علی (ع) و‌ موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) تهیه شده که توسط کانونهای فرهنگی و هنری مساجد بین نیازمندان در مناطق محروم توزیع می شود.

 

مدیر ستاد فهما استان خوزستان ارزش ریالی هر بسته را چهار میلیون ریال اعلام کرد و افزود : این بسته‌های معیشتی شامل گوشت ، برنج ، روغن ، حبوبات ، ماکارانی و اقلام بهداشتی است .

 

حجت الاسلام همت پور با اشاره به فعالیت کانونهای فرهنگی هنری مساجد در زمینه توزیع بسته‌های معیشتی در سطح استان گفت : طی دو سال گذشته ۱۶ هزار بسته یک و نیم کیلوگرمی گوشت گرم نیز به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در خوزستان توسط کانون های فرهنگی و هنری بین نیازمندان توزیع شده است.

 

امام جمعه دزفول نیز در این مراسم طی گفت : عید غدیر عید بزرگ شیعیان است و خوشبختانه مردم در این عید دشمنان را نا امید کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی ضمن تقدیر از اقدام کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت : کمک به نیازمندان و تهیه بسته‌های معیشتی مورد تاکید رهبری است و بارها نسبت به این موضوع تاکید داشته اند.

 

وی در ادامه تصریح کرد : عید غدیر عید بزرگ مسلمانان است و این کار بزرگ نماد و نمونه‌ای است که نشان از عشق و محبت به اهل بیت عصمت و طهارت دارد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی تصریح کرد: دشمن هرگز نمی‌تواند بر ملتی که نسبت به اهل بیت عشق می‌ورزد و در عرصه‌های مختلف چون اربعین، نیمه شعبان، عید غدیر و دیگر مناسبتها این مودت و محبت را متجلی می‌نماید؛ مسلط شده و پیروز گردد.

 

امام جمعه دزفول افزود: محبت و مودت به اهل بیت سرمایه‌ای است و ملت ایران با داشتن این سرمایه همیشه پیروز است. امام جمعه دزفول اظهار کرد: وعده خدا بر این است که اگر ملتی خوبان خدا و حجج الهی را دوست بدارد و در عمل از دستوراتشان پیروی کند، خداوند آن ملت را یاری خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی تأکید کرد: امروز ولایتمداری عملی در پیروی و اطاعت از مقام ولایت و رهبری مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ ای است.

 

امام جمعه دزفول خاطرنشان کرد: عزت و سرافرازی، رستگاری و سعادت دنیا و آخرت در محبت عملی به اهل بیت و وحدت و همدلی ظهور می‌یابد.

 

فرماندار دزفول نیز در این مراسم ضمن تقدیر از اقدام کانونهای فرهنگی هنری مساجد گفت : این طرح به دلیل اینکه مسجد محور است از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

علی فرهمندپور افزود : تقویت کانونهای فرهنگی هنری مساجد میتواند در حل بسیاری از مشکلات محلات موثر باشد لذا حمایت از آنها ضروری است