کانون یاسین شهرستان اندیمشک در رویداد ملی فهما کشور خوش درخشید
کانون ياسين شهرستان انديمشک در رويداد ملي فهما کشور خوش درخشيد
مدیر ستاد فهما خوزستان :

کانون یاسین شهرستان اندیمشک در رویداد ملی فهما کشور خوش درخشید

حجت الاسلام همت‌پور ضمن اشاره به درخشش کانون فرهنگي هنري ياسين در رويداد ملي فهما ( ايران قوي) گفت: اين کانون توانست با توکل به خداوند متعال و با قناعت، توانمندي و استفاده از ظرفيت‌هاي خود در اين راستا توفيقاتي را کسب نمايند
شناسه خبر : 29434 تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان در کانون فرهنگی هنری یاسین مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک طی آئینی با حضور حجت الاسلام مرتضی همت پور از فعالان فرهنگی و برگزیدگان کانون یاسین در رویداد ملی فهما ( ایران قوی) کشور تجلیل شد و مدیر این کانون نیز گزارشی از اقدامات و برنامه‌ها را ارائه داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با بیان اینکه کانون یاسین به عنوان یکی از کانون‌های فعال و موثر شهرستان اندیمشک به حساب می‌آید افزود: این کانون در رویداد ملی فهما یک کشور خوش درخشید.

 

وی اذعان کرد: کانون‌های مساجد همزمان مشغول مبارزه در جبهه فرهنگی و اقتصادی هستند چرا که تحریم‌های ظالمانه و جنگ نرم دشمن باعث شده این کانون‌ها و نهادهای فرهنگی با سختی به کار خود ادامه دهند لکن توانسته اند با توکل به خداوند متعال و با قناعت، توانمندی و استفاده از ظرفیت‌های خود در این راستا توفیقاتی را کسب نمایند.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور تصریح کرد:امروز کار فرهنگی و هنری را به ویژه در مساجد و محلات مصداق جهاد فی سبیل‌الله می‌دانیم و انتظار می‌رود در دولت جدید شاهد شکوفایی استعدادهای بچه‌های مساجد در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری باشیم.

 

وی عنوان کرد:ضرورت دارد دولت و مجلس به موضوع تخصیص بودجه و تجهیز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سطح کشور توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در رابطه با اهمیت و نقش سامانه بچه‌های مسجد بیان کرد: این سامانه، آینه‌ای از تبلور فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، هنری و جهادی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.