همکاری کانون های مساجد و پایگاه های بسیج در هفته دفاع مقدس
همکاري کانون هاي مساجد و پايگاه هاي بسيج در هفته دفاع مقدس
مدیر کانون الرسول(ص) شهرستان دشت آزادگان خبر داد:

همکاری کانون های مساجد و پایگاه های بسیج در هفته دفاع مقدس

امامي نسب از برگزاري هفته برنامه هاي دفاع مقدس همزمان با ايام اربعين حسيني شامل نمايشگاه عکس، نمايشگاه صنايع دستي، نمايشگاه کتاب،ديدار با خانواده معظم شهداء ،ميزگرد شعر حماسي اهل بيت(ع) خبر داد.
شناسه خبر : 30611 تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان محمد امامی نسب گفت: تقارن ایثار و شهادت در سال ۱۴۰۰ ، همکاری کانون های الرسول ومعرفت ،هیئتهای مذهبی و پایگاه های بسیج الشهدا و رقیه(س) در شهر ابوحمیظه را به همراه داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی وهنری الرسول(ص) ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس و اربعین سالار شهیدان با بیان اینکه‌ کانون ها راویان فرهنگ ایثار و مقاومت هستند افزود: امیدوارم با تلاش مجموعه کانونها و پایگاه های فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خوبی ترویج شود تا به بقای تمدنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیانجامد.

 

وی ادامه داد: ایثار مفهومی فراگیر است و باید کانونها و پایگاه ها به گونه‌ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بکوشند که همه در این راه خواهان جانفشانی باشند.

 

امامی نسب یادآور شد: امسال هفته دفاع مقدس با ایام اربعین حسینی هم‌زمان شده است که در این زمان مجموعه کانونهای الرسول ومعرفت و پایگاه های شهدا وحضرت رقیه برنامه های یک هفته شامل نمایشگاه عکس،  نمایشگاه صنایع دستي،  نمایشگاه کتاب،  دیدار با خانواده معظم شهداء ،  میزگرد شعر حماسی اهل بیت(ع) را به همراه داشت.

 

دراین جلسه که با حضور ریاست اداره ارشاد اسلامی دشت آزادگان آقای عبدالحسین جلالی اصل  و اعضای شورای اسلامی شهرابوحمیظه و امام جماعت وهیئت امناء کانون الرسول  همراه بود ازمدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی علیه السلام و رابط کانونهای فرهنگی وهنری دشت آزادگان که از کانونهای برتر ایران در سطح فهما برگزیده شده است تقدیر به عمل آمد.  

 

درپایان مراسم از نمایشگاه عکس ،کتاب وصنایع دستی که به مناسبت اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده بود بازدید به عمل آمد.