پیام تسلیت رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در پی در گذشت مرحوم علی لندی
پيام تسليت رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور در پي در گذشت مرحوم علي لندي

پیام تسلیت رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در پی در گذشت مرحوم علی لندی

حجت الاسلام حبيب ارزاني در پيامي در گذشت علي لندي نوجوان فداکار خوزستاني را تسليت گفت.
شناسه خبر : 30634 تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: در پی درگذشت «علی لندی» نوجوان فداکار و شجاع خوزستانی، حجت الاسلام حبیب ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در پیامی با تسلیت این ضایعه با خانواده وی ابراز همدردی کرد.

 

متن پیام به این شرح است :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 

خبر درگذشت شهادت  نوجوان فداکار مرحوم «علی لندی»، بسیجی ایثارگر و مسجدی که فداکارانه، جان دو نفر از هموطنانمان را نجات داد، موجب تاسف و تالم خاطر اینجانب و همکارانم در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور شد.

 

شکی نیست که آن جوان مومن و انقلابی با روح آسمانی خویش تجلی شکوه و ایثار گشت و اجرِ ایمان و مجاهدتش، روح پر تمنای او را به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی واصل می‌کند.

واضح و مبرهن است که آسایش امروز مرهون رشادت و خدمات ارزشمند شهدا، جانبازان و ایثارگرانِ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است که در دفاع از میهن اسلامیان پیشگام بودند و امروز نیز جوانان برومندِ این آب و خاک همانند شهید علی لندی به تأسی از راهِ همان شهدای بزرگوار، جان گرامی خویش را در راهِ امنیت و آسایشِ دیگر هموطنان خویش، تقدیم کردند.

 

ما خانواده بزرگ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم مرحوم علی لندی، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن جوان ایثارگر و معزز را از بارگاه ایزد منان خواستاریم.

 

از درگاه خداوند بزرگ می‌خواهیم روح بلندش را با اولیاء‌الله و همه خوبان و پاکان عالم و شهدای کربلا محشور بگرداند؛ ان‌شاءالله.

 

 حبیب رضا ارزانی

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور