کیفیت و کمیت مراسم اربعین سندی بر حقانیت اهل بیت (ع) است
کيفيت و کميت مراسم اربعين سندي بر حقانيت اهل بيت (ع) است

کیفیت و کمیت مراسم اربعین سندی بر حقانیت اهل بیت (ع) است

حجت‌الاسلام زارع در وبينار تخصصي اربعين حسيني، با اشاره به دستاوردهاي پياده‌روي اربعين گفت: کيفيت و کميت اين مراسم سندي بر حقانيت اهل بيت(ع) است.
شناسه خبر : 30848 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: وبینار تخصصی اربعین حسینی امروز 10 مهر ماه، به صورت ارتباط تصویری و با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا زارع « مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) دزفول » و حجت‌الاسلام حسین عبداللهی « امام جمعه موقت دزفول » در حسینیه ثارالله شهرستان دزفول برگزار شد.

 

در این وبینار حجت‌الاسلام محمدرضا زارع با تسلیت عزاداری اربعین امام حسین(ع) اظهار کرد: امروز در تمامی استان ها و شهرها و از همه مهم تر در کنار قبر مطهر امام حسین علیه السلام شور و غوغایی برپاست و این رمز پیروزی امام حسین(ع) است.

 

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) افزود: در عصر عاشورا، حضرت زینب(س) فرمود که این اجساد این گونه بر زمین نخواهد ماند و در اینجا پرچمی برافراشته خواهد شد که هیچگاه پایین نخواهد آمد که حضرت زینب سلام الله علیها شرایط امروز را بیان می داشتند.

 

 وی اضافه کرد : امروز چندین برابر جمعیت مراسم حج خانه خدا در کربلا جمع شده اند و جمعیتی که در آن شیعه، سنی، مسیحی و… حضور دارند. مراسمی که کمیت و کیفیت آن سندی بر حقانیت اهل بیت(ع) و پیروزی شهدای کربلا ست.

 

حجت الاسلام زارع افزود: چنین حرکتی موجب ناراحتی و هراس دشمن می شود و در این مراسم بزرگ، پیر و جوان، زن و مردم، کودک خردسال و…، آمده اند تا ابراز ارادتی به اباعبد الله الحسین علیه السلام داشته باشند.