برگزاری دوشنبه های مهدوی در بخش بانوان کانون فاطمه الزهرا (س)
برگزاري دوشنبه هاي مهدوي در بخش بانوان کانون فاطمه الزهرا (س)

برگزاری دوشنبه های مهدوی در بخش بانوان کانون فاطمه الزهرا (س)

حجت الاسلام سيد فاطمي زاده با اشاره به برگزاري دوشنبه هاي مهدوي در بخش بانوان کانون فاطمه الزهرا (س) گفت: : به دنبال اين هستيم که کارگاه اشتغالزايي براي اعضاي اين کانون راه اندازي کنيم
شناسه خبر : 31194 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان حجت الاسلام سید مجتبی فاطمی زاده اظهار کرد : این برنامه هر هفته دوشنبه ها و در فضای کانون برگزار و در آن غرفه های کودکانه، فروشگاه محصولات مهدوی، فروشگاه محصولات و صنایع دستی بانوان، غرفه پاسخ گویی به شبهات مهدویت از جمله برنامه هایی است که در این برنامه اجرا می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) اهواز افزود: این برنامه با همکاری بخش بانوان کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) برنامه فرهنگی تفریحی دوشنبه های مهدوی در سطح محله سپیدار برگزار می شود.

 

 

وی اضافه کرد: به دنبال این هستیم که کارگاه اشتغالزایی برای اعضای این کانون راه اندازی کنیم که در تلاش هستیم مکان این کارگاه تامین شود، در کنار این سعی شده بازار مناسبی از محصولات بسته بندی و ترشیجات و ... را برای بانوانی که خودسرپرست هستند ایجاد کنیم.

 

حجت الاسلام فاطمی زاده تصریح کرد: بازاریابی مهمترین عامل برای توسعه یک کسب و کار است به همین مناسبت یک دوره کلاس بازاریابی کسب و کارهای مختلف را برگزار خواهیم کرد که زمان ان متعاقبا اعلام می شود.