تشریح برنامه های ورزشی کانون سردار دلها اهواز
تشريح برنامه هاي ورزشي کانون سردار دلها اهواز

تشریح برنامه های ورزشی کانون سردار دلها اهواز

حاجي زاده با تشريح برنامه هاي ورزشي کانون فرهنگي هنري از برگزاري برنامه فوتبال در چهار روز و ويژه چندين رده سني از کلاس سوم دبستان تا مقطع دوازدهم جهت جذب و انسجام بين جوانان و نوجوانان مسجدي خبر داد
شناسه خبر : 31234 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان حجت الاسلام رضا حاجی زاده  اظهار کرد: همزمان با ايام عيد و ماه مبارک ربيع و با هدف جذب و انسجام بين جوانان و نوجوانان مسجدي برنامه فوتبال در چهار روز و ويژه چندين رده سني از کلاس سوم دبستان تا مقطع دوازدهم صورت گرفت که با استقبال خوب نوجوانان مسجدي مواجه شد.

 

مدیر کانون فرهنگي هنري سردار دلها مسجد امام حسين عليه السلام کوي ايثار اهواز گفت:  پيش از اين نيز بمناسبت هاي مختلف مسابقات ورزشي فوتبال و تيراندازي با عنوان کوی ايثار برگزار شده بود که مورد استقبال نوجوانان و نونهالان منطقه قرار گرفت.

 

حجت الاسلام حاجی زاده افزود: اين برنامه ها به همت کانون فرهنگي هنري سردار دلها و بسيج مسجد امام حسين عليه السلام در طول سال به همراه ساير برنامه هاي تفريحي، ورزشي، فرهنگي، هنري، علمي، آموزشي و... برگزار مي شود.

 

  وی عنوان کرد : با توجه به ظرفیت های ورزشی موجود در مسجد جوانان و نوجوانان در صورت تمايل به ثبت نام و شرکت در برنامه های متنوع ورزشی کانون مي توانيد به مسجد امام حسين عليه السلام کوي ايثار مراجعه نمايند.