برگزاری طرح ملی شنبه‌های کتاب در استان خوزستان با الویت معرفی کتاب‌های مهدوی
برگزاري طرح ملي شنبه‌هاي کتاب در استان خوزستان با الويت معرفي کتاب‌هاي مهدوي
مدیر ستاد فهما استان خوزستان خبر داد:

برگزاری طرح ملی شنبه‌های کتاب در استان خوزستان با الویت معرفی کتاب‌های مهدوی

حجت الاسلام همت‌پور با اشاره به برگزاري طرح ملي شنبه‌هاي کتاب در سطح کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور گفت: اين طرح در استان خوزستان با الويت معرفي کتاب‌هاي مهدوي برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 31239 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۳

حجت الاسلام «مرتضی همت پور» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان، با اشاره به برگزاری طرح ملی شنبه‌های کتاب در سطج کانو‌ن‌های مساجد کشور اظهار کرد: یکی از مهمترین و جذاب‌ترین برنامه‌های ستاد فهما در عرصه ترویج فرهنگ مطالعه، طرح ملی شنبه های کتاب است که در استان خوزستان با اولویت معرفی کتاب های مهدوی برگزار می شود.

مدیر ستاد فهما استان خوزستان گفت: یکی از اصلی ترین رسالت های کانون های فرهنگی هنری مساجد ترویج فرهنگ مهدویت و توسعه گفتمان مهدویت است که به خوبی در کانون های مساجد در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در بخش هنری نیز فعالیت های مختلفی در زمینه ارادت به ساحت مقدس حضرت حجت (عج) در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان اجرا شده است، افزود: از اجرای سرود تا تولید محتوای مهدوی از جمله اقداماتی است که به اهتمام اعضای کانون ها اجرایی شده است.

حجت الاسلام همت پور در بخش دیگری از مباحث خود، تصریح کرد: در زمینه بصیرت افزایی نیز کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان فعالیت های متعددی داشته اند که جمله آنها می توان به برپایی نشست های بصیرتی با موضوع ماهیت فرقه یمانی اشاره کرد، علاوه بر این بروشورهایی با موضوع مهدویت در سطح مناطق مختلف توزیع می شود.